Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
#1778235
Som det ser ut nu ikväll så verkar det bli leksak som blir Januaris pysselbyte.

Jag vet att jag satt att man kan rösta till 25:e, men jag kommer inte ha tid att fixa en anmälningstråd från och med imorgon. Vi kommer flänga runt en hel del och få massa besök här så det kommer vara fullt upp. Därför fixar jag anmälningstråden redan idag. Hoppas att det är okej med alla.

Ni som vill vara med i pysselbytet skickar ett pm till mig med ert namn + adress senast 31:a December så fixar jag en byteslista sen. Skriv även om ni har allergier eller husdjur i pm:et så blir det lättare att matcha de som inte tål djur.

Listan
binaem
glis
doddit
Britt
emmiez
LumLumLum
4ungar
little_me
maddemoa
lilla07
corona
zandrama
lotti
smedsboemma
Grönöga
Sia
Senast redigerad av zmurfan den tor jan 01, 2009 16:34, redigerad totalt 9 gång.
Av Emmiez
#1778453
jag är med om det blir leksak, :)

vad skall skrivas i pm?
ålder på barnet eller barnen som vill ha leksaken kanske? (om det nu blir leksak)
nåt mer?
#1779167
Emmiez skrev:jag är med om det blir leksak, :)

vad skall skrivas i pm?
ålder på barnet eller barnen som vill ha leksaken kanske? (om det nu blir leksak)
nåt mer?
Ev. pälsdjursallergi och om man själv har djur tycker jag kan vara bra, så att jag som har katter inte ska skicka till ngn som är jättekänslig ex! :-D
Användarens profilbild
Av binaem
#1779376
Jag är med och inte allergisk!

Börjar på listan på vilka som är med, kopiera genom att trycka Citera och ta borta (quote)

Binaem
Av Emmiez
#1779487
CrazyMagpie skrev:
Emmiez skrev:jag är med om det blir leksak, :)

vad skall skrivas i pm?
ålder på barnet eller barnen som vill ha leksaken kanske? (om det nu blir leksak)
nåt mer?
Ev. pälsdjursallergi och om man själv har djur tycker jag kan vara bra, så att jag som har katter inte ska skicka till ngn som är jättekänslig ex! :-D
sant.
jag har ju också katt.
Användarens profilbild
Av zmurfan
#1779535
binaem skrev:Jag är med och inte allergisk!

Börjar på listan på vilka som är med, kopiera genom att trycka Citera och ta borta (quote)

Binaem
Jag gör denna lista i TS istället. Så slipper tråden bli så fasligt lång.
Användarens profilbild
Av Elsa
#1782355
Åh, vad kul! Det vill jag vara med på ju! :D Hur brukar det fungera? Är det helt valfri teknik eller måste man virka/sticka/sy?
Av Emmiez
#1782939
Elsa skrev:Åh, vad kul! Det vill jag vara med på ju! :D Hur brukar det fungera? Är det helt valfri teknik eller måste man virka/sticka/sy?
det ska vara hemmagjort sen e det valfritt.. du behöver inte virka/sticka/sy du kan ju tex göra en träleksak eller annat :)
Av Emmiez
#1783255
4ungar skrev:
Emmiez skrev:
4ungar skrev:ska jag våga mig på en leksak :?
ja såklart :vågen:
okej jag anmäler mig då 8)
:vågen:
Användarens profilbild
Av 4ungar
#1783272
Emmiez skrev:
4ungar skrev:
Emmiez skrev:
4ungar skrev:ska jag våga mig på en leksak :?
ja såklart :vågen:
okej jag anmäler mig då 8)
:vågen:
Tack :heart:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?