Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
#7122909
little_me skrev:Jag har berättat för 4ungar att och varför det blev sent.. Hoppas komma iväg till postlådan idag på eftermiddagen då jag äntligen är klar!!
:tumup: va bra.
#7126137
Nu har jag postat! :vågen:
Får se om det hinner fram innan helgen!! *hoppas*
Om jag hittar sladden till kameran kommer en sneak peak lite senare!!
Hoppas verkligen att 4ungar och barnen blir nöjda nu när de fått vänta så länge.. slank med en lite bonus som plåster på såren!! :wink:
Av Emmiez
#7126963
little_me skrev:Dem lovade på posten att det skulle vara framme imorgon! :vågen: :tumup:
:vågen:

sneak peak då.. nu är det väl senare? :D
#7127303
Emmiez skrev:
little_me skrev:Dem lovade på posten att det skulle vara framme imorgon! :vågen: :tumup:
:vågen:

sneak peak då.. nu är det väl senare? :D
Just ja.. ska bara leta redan på den däringa sladden så man får in bilderna från kameran lixom.. Undrar var den kan vara.. :hmm:
Återkommer!
Av Emmiez
#7127314
little_me skrev:
Emmiez skrev:
little_me skrev:Dem lovade på posten att det skulle vara framme imorgon! :vågen: :tumup:
:vågen:

sneak peak då.. nu är det väl senare? :D
Just ja.. ska bara leta redan på den däringa sladden så man får in bilderna från kameran lixom.. Undrar var den kan vara.. :hmm:
Återkommer!
dumma sladdar som försvinner :lol:
#7127385
Emmiez skrev:
little_me skrev:
Emmiez skrev:
little_me skrev:Dem lovade på posten att det skulle vara framme imorgon! :vågen: :tumup:
:vågen:

sneak peak då.. nu är det väl senare? :D
Just ja.. ska bara leta redan på den däringa sladden så man får in bilderna från kameran lixom.. Undrar var den kan vara.. :hmm:
Återkommer!
dumma sladdar som försvinner :lol:
:Hahaa: ja, nu har jag faktiskt letat överallt... och jag som var så duktig och tog sneak-kort.. :x
Jaja, ni får ge er till tåls tills imorgon.. nu är det ju ändå nattidags!! 8)
Användarens profilbild
Av 4ungar
#7128331
Tack det var jätte fint när det öppnades var alla barn o dagbarn runt o när den blev urplockad så var det nästan slagsmål :lol: sen har den blivit lekt med hela eftermiddagen :tumup: o bullen som var plåster på såret var också med i leken :wink:

nu får jag kanske tummen loss o göra mer mat :heart: tack igen little_me :heart:
#7128687
4ungar skrev:Tack det var jätte fint när det öppnades var alla barn o dagbarn runt o när den blev urplockad så var det nästan slagsmål :lol: sen har den blivit lekt med hela eftermiddagen :tumup: o bullen som var plåster på såret var också med i leken :wink:

nu får jag kanske tummen loss o göra mer mat :heart: tack igen little_me :heart:
Vad bra att det kom fram innan helgen och att det uppskattades!! :vågen: :heart:
Sonen blev först ledsen när han inte fick behålla varken tårta eller bulle och har hela dagen frågat om flickan som skulle få den blev glad!! :heart:
Blir nog tvungen att göra en ny till sonen iaf!

det är så skoj att gra mat tycker jag! :app:
#7129666
Tack än en gång Zandrama! :heart: Vi har blivit bjudna på kak och bär-soppa till frukost den senaste veckan, och även ostsmörgås. Dock har sonen behållit ägg och kaviarsmörgåsen mest för sig själv, den är hans absoluta favorit, inte så förvånande kanske med tanke på att det är hans favoritsmörgås på riktigt också! Nu så har jag äntligen tagit tag i fotandet. Bifogar lite bilder på hur det ser ut i sonens rum just nu då..

Bild

Bild

Bild

och så en bild på en gla plutt..

Bild
Senast redigerad av Grönöga den lör feb 14, 2009 12:30, redigerad totalt 1 gånger.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?