Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#7107908
Sia skrev:
Emmiez skrev:
Sia skrev:Fick bara grymt dåligt pyssel-självförtroende, min mottagares barn blir säkert minst lika nöjda som alla andra,
jag får ta och skärpa mig. Skulle folk börja komplettera pyssel så skulle det ju aldrig ta slut.
jag fick faktiskt också lite dåligt samvete, skickade bara en liten skallra, och fick mycket mer tillbaka, och även vad andra skickat har gjort det.
men samtidigt är det ju så att eftersom det inte finns nån gräns för upp eller ner vad som skall skickas så blir det ju såhär att vissa skickar mycket och andra lite. det skall nog bli bra ändå.
Det är tur att man inte får av samma som man skickar till ;-)
Äsch, det jämnar nog ut sig med tiden, man får se till att gå med i fler byten. :D
Och jag har ju faktiskt skickat jättefina saker förut, så varför skulle inte det här vara jättefint?
Det stör mig lite dock att paketet som jag skickade i fredags fortfarande inte har kommit fram... :hmm:
(det är nog mest därför jag larvar mig såhär)
Fast det är ju så att man blir olika inspirerad olika gånger. Ibland blir det något enkelt och ibland något mer avancerat. ...och det är inte mängden saker eller hur avancerade de är som avgör hur glad mottagaren blir! :this:
#7107922
Sia skrev:Jag har fått!
Wille blev jätteglad åt "klokjontil" och "Mis" :app:
Tack DODDIT!
Dom är helt underbara :loving:, Tack!
BildBild
Bild


4ungar ej fått - skickat
binaem fått - skickat
Britt Fått - skickat
corona Fått - ej skickat
doddit ej fått - ej skickat
emmiez fått - skickat
glis fått - skickat
Grönöga ej fått - skickat
lilla07 ej fått - skickat
little_me fått - ej skickat
lotti ej fått - skickat
LumLumLum fått - skickat
maddemoa ej fått - skickat
Sia fått - skickat
smedsboemma Fått- skickat
zandrama ej fått - ej skickat
Oj vad fina!! :love:
#7108100
4ungar ej fått - skickat
binaem fått - skickat
Britt Fått - skickat
corona Fått - ej skickat
doddit ej fått - ej skickat
emmiez fått - skickat
glis fått - skickat
Grönöga ej fått - skickat
lilla07 fått - skickat
little_me fått - ej skickat
lotti ej fått - skickat
LumLumLum fått - skickat
maddemoa ej fått - skickat
Sia fått - skickat
smedsboemma Fått- skickat
zandrama ej fått - ej skickat[/quote]

Nu har jag fått mitt första pysselbyte! Tack snälla! Sååå fin och välgjord. Jag blev även förvånad av tyngden i dockan. Lilla07 är också helnöjd, passande nog är "docka" ett av de få orden hon säger tydligt. (Alla saxar hålls långt bort.)
(29.96 KiB) Nerladdad 268 gånger
Av Emmiez
#7108381
smedsboemma skrev: Fast det är ju så att man blir olika inspirerad olika gånger. Ibland blir det något enkelt och ibland något mer avancerat. ...och det är inte mängden saker eller hur avancerade de är som avgör hur glad mottagaren blir! :this:
du har så rätt :D
Användarens profilbild
Av lotti
#7108919
lilla07 skrev:Nu har jag fått mitt första pysselbyte! Tack snälla! Sååå fin och välgjord. Jag blev även förvånad av tyngden i dockan. Lilla07 är också helnöjd, passande nog är "docka" ett av de få orden hon säger tydligt. (Alla saxar hålls långt bort.)
Kul att Lilla07 gillar dockan!!! :D :D och bra att saxarna är ur vägen :tumup: ...det var min lilla 06:a som tyckte dockan hade för långt hår och kapade åtskilliga centimeter på ena sidan så jag fick använda hairextensions och göra page istället...... :roll: :D

här är en bild på hela dockan...
(69.28 KiB) Nerladdad 212 gånger
Av corona
#7109787
Nu är mitt paket på lådan...

Jag brukar ha dåligt pyssel-byte-självförtroende....
Men den här gången slår det alla rekord.
Jag skäms ögonen ur mig.. :oops:
Av corona
#7109793
4ungar ej fått - skickat
binaem fått - skickat
Britt Fått - skickat
corona Fått -skickat
doddit ej fått - ej skickat
emmiez fått - skickat
glis fått - skickat
Grönöga ej fått - skickat
lilla07 fått - skickat
little_me fått - ej skickat
lotti ej fått - skickat
LumLumLum fått - skickat
maddemoa ej fått - skickat
Sia fått - skickat
smedsboemma Fått- skickat
zandrama ej fått - ej skickat
Användarens profilbild
Av lotti
#7109886
Idag låg världens sötaste tovade kanin i lådan och dessutom vars ett tovat hjärtehalsband till storasystrarna!! :tumup: :heart: Tusen tack "Grönöga"
Lillbusan sover än men jag ser framemot när hon vaknar och ser kaninen....bild kommer senare!!! :D


4ungar ej fått - skickat
binaem fått - skickat
Britt Fått - skickat
corona Fått -skickat
doddit ej fått - ej skickat
emmiez fått - skickat
glis fått - skickat
Grönöga ej fått - skickat
lilla07 fått - skickat
little_me fått - ej skickat
lotti fått - skickat
LumLumLum fått - skickat
maddemoa ej fått - skickat
Sia fått - skickat
smedsboemma Fått- skickat
zandrama ej fått - ej skickat
#7110569
Åhh, zandrama! Tack så hemskt mycket! :loving: Jag satt senast imorse och grubblade över när jag skulle få tid att göra leksaksmat till sonen - och så låg det fina smörgåsar, pepparkakor och jordgubbar i lådan när vi kom hem nu ikväll :app: Sonen blev jätteglad, bilder kommer!


4ungar ej fått - skickat
binaem fått - skickat
Britt Fått - skickat
corona Fått -skickat
doddit ej fått - ej skickat
emmiez fått - skickat
glis fått - skickat
Grönöga fått - skickat
lilla07 fått - skickat
little_me fått - ej skickat
lotti fått - skickat
LumLumLum fått - skickat
maddemoa ej fått - skickat
Sia fått - skickat
smedsboemma Fått- skickat
zandrama ej fått - ej skickat
#7110571
lotti skrev:Idag låg världens sötaste tovade kanin i lådan och dessutom vars ett tovat hjärtehalsband till storasystrarna!! :tumup: :heart: Tusen tack "Grönöga"
Lillbusan sover än men jag ser framemot när hon vaknar och ser kaninen....bild kommer senare!!! :D
Vad kul att du tyckte om den! Det ska bli spännande att se bild "in action" :wink:
#7110735
Grönöga skrev:Åhh, zandrama! Tack så hemskt mycket! :loving: Jag satt senast imorse och grubblade över när jag skulle få tid att göra leksaksmat till sonen - och så låg det fina smörgåsar, pepparkakor och jordgubbar i lådan när vi kom hem nu ikväll :app: Sonen blev jätteglad, bilder kommer!
Härligt att han blev glad! :vågen:

Sia: Ditt hus och dina träd blev väldigt uppskattade! Svante går omkring med huset hela tiden och säger "Hiss!" och Vidar skulle genast ha träden till tågbanan. Toppen! :vågen:
Krokodilen tyckte jag var jättefin och de kommer nog leka med den så småning om.

4ungar ej fått - skickat
binaem fått - skickat
Britt Fått - skickat
corona Fått -skickat
doddit ej fått - ej skickat
emmiez fått - skickat
glis fått - skickat
Grönöga fått - skickat
lilla07 fått - skickat
little_me fått - ej skickat
lotti fått - skickat
LumLumLum fått - skickat
maddemoa ej fått - skickat
Sia fått - skickat
smedsboemma Fått- skickat
zandrama fått - skickat
Av Sia
#7111262
zandrama skrev: Sia: Ditt hus och dina träd blev väldigt uppskattade! Svante går omkring med huset hela tiden och säger "Hiss!" och Vidar skulle genast ha träden till tågbanan. Toppen! :vågen:
Krokodilen tyckte jag var jättefin och de kommer nog leka med den så småning om.
Vad roligt!
Dom var liksom tänkta till tågbanan :D
Jag tänkte att tågbanan kommer ju dom båda leka med förr eller senare (kanske till å med tillsammans..?) ,
W leker med sin varje dag,
krokodilen var ett hastverk som blev medslängt i sista sekunden, (men det kanske syns på den taskiga sömmen på svansen :wink: ).
Bild
Tyvärr så har jag ingen bild på krokodilen.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?