Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

ja, som rubriken lyder.
har surfat lite här för tips o inspiration men alla e ju så DUKTIGA o dessutom är dom ja ska ge till skitsvåra att ge till.
va ger man till dom som har ALLT aldrig håller reda på NÅT inte är särskilt rädd om sina saker, köper jämt nya som ändå bara försvinner etc etc. ja gillar inte att köpa julklappar, särskilt inte till såna som redan har köpt allt o mer därtill.

pysselsugen är jag, men inte särskilt bevandrad i sömnad o andra konster. (men har provat på lite sy-projekt, men de tar ofta ganska lång tid).
de som ja vill ge till är svärföräldrar o svägerska o svågrar.

NÅGON SOM HAR BRA TIPS?
shalita skrev:
Cayenne skrev:jag gör äppelchutney just nu. Det kan man ju ge bort......
recept?? låter som en bra grej!
jag hittade inte receptet som jag använde förra året, så jag kör ganska mycket på känn.....
men här är ett recept
http://www.sth.vi-butikerna.se/frameset ... Id=66&U=66

jag har massor av vitlök i och så curry också....

det finns massor med olika recept om man googlar.
vickan1976 skrev:Jag har smält LP-skivor i ungnen och format till skålar. Dessa är sedan fyllda med godis i cellofan. Billigt, snabbt och mycket uppskattat!
det lät häftigt!! hur många grader hur länge? måste du vädra ur ugnen sen för det luktar plast eller?
någon bild?
shalita skrev:
vickan1976 skrev:Jag har smält LP-skivor i ungnen och format till skålar. Dessa är sedan fyllda med godis i cellofan. Billigt, snabbt och mycket uppskattat!
det lät häftigt!! hur många grader hur länge? måste du vädra ur ugnen sen för det luktar plast eller?
någon bild?
tassar för beskrivning av detta :-)

ha ha :Hahaa: :Hahaa: :app: :app: :app: den va bra..

sambon samlar på Lp skivor och han skulle se det som grov synd att göra så..men ajg tror nog att jag ska göra så till honnom.. hur många grader har du den på och hur formar du den sedan?
Vilken cool idé! tass för vidare beskrivning :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?