Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
Jag vet inte var locket till min undertråd tagit vägen..

Igår sydde jag, o så tog undertråden slut, jag öppnade luckan, satte spolen för att spola ny undertråd när jag var tvungen att gå och mata dotter, när jag kom tillbaka spolade jag tråden och när jag skulle sätta på locket var det borta :siishah:
jag har letat men hittar det inte..
Så nu efterlyser jag en syns människa som vet var jag lagt locket :hmm:
Användarens profilbild
Av sarahlc
:hmm: krupit in under symaskinen kanske? om du har en maskin som står på små fötter. annars har den nog ramlat ner på golvet och gömt sig under en tygbit. :lol:

hoppas du hittar den, det är irriterande med småsaker som kommer bort. :x
Av Emmiez
Har lyft på båda symaskinerna, lyft på allt som legat på bordet och städat golvet.. :x

Får leta vidare..
Användarens profilbild
Av glis
Jag läste ditt inlägg och lade undan mitt lock på "ett säkert ställe" när kisen lekte med symaskinen. Så det är din förtjänst att jag har mitt kvar. Tack så mycket!
Av Emmiez
glis skrev:Jag läste ditt inlägg och lade undan mitt lock på "ett säkert ställe" när kisen lekte med symaskinen. Så det är din förtjänst att jag har mitt kvar. Tack så mycket!
:tumup: tur man hjälpa någon med ens misstag.. :lol:

jag fattar inte var ja kan ha lagt locket :hmm:
Av Emmiez
florin skrev:Jag gissar att du tog med dig locket och la ifrån dig det där du satt och matade din dotter :tumup:
jag tänkte det med, ammade i sängen, och har lyft alla lakan och kollat bakom sängen flyttade ut sängen från väggen så ja kunde kolla.. :roll:
Användarens profilbild
Av aspen
florin skrev:Jag gissar att du tog med dig locket och la ifrån dig det där du satt och matade din dotter :tumup:
eller där du hämtade henne när hon var hungrig, eller på vägen dit nånstans
Av Emmiez
Umma skrev:Kolla skötbordet.... 8) :lol:
bra tänkt, fast jag bytte inte blöja bara matade..

glömde berätta nåt, jag har katt. kanske hon som tagit den och lekt undan den, har ni några andra bra förslag?

*slarvern emma* :rodna:
Användarens profilbild
Av glis
Hur har det gått? Jag köpte en ny lucka hos Husqvarnasäljaren på allégatan i Borås. Kostade 30-40 kronor och det nya sitter fast även om man syr bylsigt och krångligt. Den gammla luckan trillade av, och så fick kisen upp den som ingenting.
Av Emmiez
jag hittar den inte :hmm:
fattar inte var den tagit vägen, men ja köpte nytt lock kostade 21 kr :tumup:
Av Sia
.....det ligger säääkert på samma ställe som min bilnyckel, för jag hittar inte den heller *suck*
Hatar när saker försvinner..
Av Emmiez
Sia skrev:.....det ligger säääkert på samma ställe som min bilnyckel, för jag hittar inte den heller *suck*
Hatar när saker försvinner..
typiskt :x
hoppas du hittar, bilnyckeln är ju lite värre än locket :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?