- tor dec 18, 2008 21:51
Idag kom dhl-tomten med en ny symaskin och en overlock från England. Skoj! Tyvärr hann jag bokstavligt talat precis öppna det stora paketet innan lilla bebisen vaknade upp och ville ha uppmärksamhet. Och efter det var det dags att åka iväg på BVC besök och sen stanna till vid mor- och farföräldrar. Några timmar senare så var vi hemma igen och då fick jag äntligen packa upp mina nya leksaker. Det var hur mycket trevligheter som helst förutom maskinerna.
Hundra trådrullar, massa nålar, pressarfötter, saxar m.m medföljde som bonus i köpet.
Tyvärr så måste maken jobba nu på kvällen så jag har i princip bara hunnit köra igång maskinerna och se att de fungerar. Den ordentliga invigningen lär antagligen dröja tills imorgon när maken kommer hem från jobbet och kan ta sonen. Ibland är livet hårt....
Kan verkligen rekommendera andra som också är sugna på att en ny symaskin eller overlock att handla från England. Jag fick med adapter till maskinerna så det var bara att plugga in i uttaget och köra....
Kalaset gick på 6500 kr och skulle ha kostat ungefär 4000 kr mer om jag handlat det i Sverige...och då har jag ändå inte räknat in bonussakerna som i detta fall ligger på nästan 4000 kr....alltså jag vann nästan 8000 kr på att köpa från England 

Tyvärr så måste maken jobba nu på kvällen så jag har i princip bara hunnit köra igång maskinerna och se att de fungerar. Den ordentliga invigningen lär antagligen dröja tills imorgon när maken kommer hem från jobbet och kan ta sonen. Ibland är livet hårt....
Kan verkligen rekommendera andra som också är sugna på att en ny symaskin eller overlock att handla från England. Jag fick med adapter till maskinerna så det var bara att plugga in i uttaget och köra....