Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av RG78
Idag kom dhl-tomten med en ny symaskin och en overlock från England. Skoj! Tyvärr hann jag bokstavligt talat precis öppna det stora paketet innan lilla bebisen vaknade upp och ville ha uppmärksamhet. Och efter det var det dags att åka iväg på BVC besök och sen stanna till vid mor- och farföräldrar. Några timmar senare så var vi hemma igen och då fick jag äntligen packa upp mina nya leksaker. Det var hur mycket trevligheter som helst förutom maskinerna. :-) Hundra trådrullar, massa nålar, pressarfötter, saxar m.m medföljde som bonus i köpet.

Tyvärr så måste maken jobba nu på kvällen så jag har i princip bara hunnit köra igång maskinerna och se att de fungerar. Den ordentliga invigningen lär antagligen dröja tills imorgon när maken kommer hem från jobbet och kan ta sonen. Ibland är livet hårt....

Kan verkligen rekommendera andra som också är sugna på att en ny symaskin eller overlock att handla från England. Jag fick med adapter till maskinerna så det var bara att plugga in i uttaget och köra....:) Kalaset gick på 6500 kr och skulle ha kostat ungefär 4000 kr mer om jag handlat det i Sverige...och då har jag ändå inte räknat in bonussakerna som i detta fall ligger på nästan 4000 kr....alltså jag vann nästan 8000 kr på att köpa från England :)
Användarens profilbild
Av Fina
Å vad roligt! Visste inte att det följde med adapter, gör det det automatiskt eller sa du till om det?
Vad var det för sort? Märke osv...
Av RG78
Jag frågade, men han sa att han numera skickade med adaptrar till de svenska kunderna...så jag tror inte man egentligen behöver säga till innan.
Symaskinen är en Janome Decor 4030 och overlocken är en Janome 644D.

Josefina skrev:Å vad roligt! Visste inte att det följde med adapter, gör det det automatiskt eller sa du till om det?
Vad var det för sort? Märke osv...
Av anpa
Roligt!! Beställde också därifrån, fick mina förra veckan! Jag köpte Pfaff select 2 och janome 9200D, är grymt nöjd!! Mitt kalas gick för det samma, bra service var det också! :D

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?