Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bowzee
Undrar om någon sett ett mönster på skor liknande stickade Uggboots, fast kanske med stickad häl o botten?
Jag kan sticka, men behöver ett mönster.
Hittade inte riktigt på garnstudio.se

(förlåt, får jag inte låna bilden tar jag genast bort den.)
Bilagor
(29.18 KiB) Nerladdad 333 gånger
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag tror att jag kan ha mönster på datorn hemma.. Osäker dock på om det bara är i barnstorlek.

Jag tassar här så kommer jag kanske ihåg att kolla.
Användarens profilbild
Av Gabelin
Bowzee skrev:Synd.
Gillar ju "resår"-stickiningen liksom.
Nåja. Får väl slänga upp 1000spänn ist på tradera. :roll:
Jag har sådana fast gråa och jag betalade 1700 i affär och jag är supernöjd :D . Så 1000 kronor är ju lite av ett klipp (ja, jag vet att det är dyrt iallafall).

Jag använder dom ute och skulle inte klara av att ha dom som inomhusskor/tofflor (för varmt och för mycket sko). Tänkte att det blir nog svårt att göra egna själv om man vill använda dom utomhus och jag skulle nog inte rekomendera att köpa dessa som inomhussko.

Min systers man är från Australien och där används dom enligt honom både ute och inne. Men tydligen så är dom mer van vid att ha skor på sig inomhus och dom har inte samma uppvärming under deras kallare månader som vi har här under vintern.
Användarens profilbild
Av Bowzee
Gabelin skrev:
Bowzee skrev:Synd.
Gillar ju "resår"-stickiningen liksom.
Nåja. Får väl slänga upp 1000spänn ist på tradera. :roll:
Jag har sådana fast gråa och jag betalade 1700 i affär och jag är supernöjd :D . Så 1000 kronor är ju lite av ett klipp (ja, jag vet att det är dyrt iallafall).

Jag använder dom ute och skulle inte klara av att ha dom som inomhusskor/tofflor (för varmt och för mycket sko). Tänkte att det blir nog svårt att göra egna själv om man vill använda dom utomhus och jag skulle nog inte rekomendera att köpa dessa som inomhussko.

Min systers man är från Australien och där används dom enligt honom både ute och inne. Men tydligen så är dom mer van vid att ha skor på sig inomhus och dom har inte samma uppvärming under deras kallare månader som vi har här under vintern.

Åååh, jag vill ju också ha de grå. :loving:
Nej, jag hade ju tänkt använda dem utomhus, fast om jag stickade dem själv skulle jag använt dem inomhus. Eller i ett par andra skor. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?