Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
Igår fick jag paket på posten från http://www.babythings.se
Min knappress:
Bild

Resultatet blev ett antal pocketblöjor
Bild

Den längst till vänster är fuzzi bunz mönster, de andra har jag försökt göra ett eget mönster, ännu är jag inte nöjd men den orange blöjan är jag mest nöjd med modellen.

Finns lite mer i bloggen http://emmiezen.wordpress.com/
Användarens profilbild
Av elli
Kampress är bra, jag var på väg att köpa en under vår Thailands vistelse men jag hade inte med någon knapp så jag kunde testa och det var inte lätt att se på verktygen om de skulle passa till de knappar jag har.
Användarens profilbild
Av elli
elli skrev:Kampress är bra, jag var på väg att köpa en under vår Thailands vistelse men jag hade inte med någon knapp så jag kunde testa och det var inte lätt att se på verktygen om de skulle passa till de knappar jag har.
Snygga blöjor föresten :D
Av Emmiez
knutschen_lee@hotmail.com skrev:köpte du den billigare kampressen? funkar den bra, priset verkad eju tokbilligt.:) eller har jag fel? :? har kollat på kampressar förut, men de har varit runt 1000:- och då på utländska sidor...

jätte fina blöjor.:)
den jag köpte kostade 1099 med verktyg det är den dyrare varianten som finns på babythings.
Det är bra pris tycker jag. de jag kollat på innan har varit dyrare eller utomlands för samma pris, men då tillkommer ju tull (kanske) och då blir det ju 25 % dyrare så jag tycker det kändes bra :tumup:

Jag tycker att pressen fungerar helt perfekt, skall försöka se om jag kan få köpt en mindre storlek på verktyg och knappar som jag kan ha på kläder :D
Användarens profilbild
Av sofiaengvall
Hej! :)
Hoppas jag inte gör mig skyldig till några regelbrott nu. :hmm: :hide:
knutschen_lee@hotmail.com skrev:köpte du den billigare kampressen? funkar den bra, priset verkad eju tokbilligt.:) eller har jag fel? :? har kollat på kampressar förut, men de har varit runt 1000:- och då på utländska sidor...
Kam har två modeller av handpressar: DK-93 och DK-98. Emmiez köpte DK-98 som är den större varianten. Jag har båda modellerna på lager.
Emmiez skrev:Jag tycker att pressen fungerar helt perfekt, skall försöka se om jag kan få köpt en mindre storlek på verktyg och knappar som jag kan ha på kläder :D
Finns de efterfrågan kommer jag definitivt att ta in mindre knappar. Maila mig om ni är intresserade! :)

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?