Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
När jag beställde knappar sist, missade jag att tala om att jag inte ville ha några one size-märklappar (vävda) så nu har jag en bunt såna här hemma som jag inte behöver & tänkte att det kke är nån annan som vill ha? Skulle tro att det är 50 st på rullen, kan räkna om det är intressant. Vita med svart text, ca 1,5cm breda. Nån?
Jag menade inte att du behöver lägga bud :wink: OM du har användning för dem så skickar jag dem till dig om du lägger en slant i någon insamlingsbössa när du har möjlighet :)
ok, du mena så :D ja jag skulle behöva några, vet inte om alla kommer gå åt men då kan jag ju skänka vidare :)
hur går det med tyget föresten, kunde du bestämma dej?
Eller så delar du & Silent angel, men det får du bestämma som har en aning om hur många du kan tänkas behöva :) Du menar det jag skulle skicka på laminering? Jag valde fem olika mönstrade & skickade iväg :) men sen gick det ett par veckor & så hade de massor med fina tyger på en av mina Yahoo-grupper..så nu kommer det 15 olika mönstrade PULtyger i mars nångång :shock: :hellu:
skulle kunna tänka mej hälften..

oh jag e så himla avis på dej, det fanns ju så mycke tyg men har man inte råd så har man inte. ska du beställa fler ggr får du gärna säga till
Nu fick jag räkna ju..det är 40st på rullen, är du nöjd med 20?

Jag hojtar om/när jag ska beställa igen..blir nog framåt våren nångång, det hänger på när det är någon lamineringscoop oxå. Blir ju fattig på detta :lol: Får sy myyycket blöjor & hoppas på att få en hel del sålt annars får vi byta blöjor en gång i kvarten om vi ska kunna använda alla :roll:

Silent angel, vill du dela lappar med Alecsandra?
Jag kommer säkert att ha tyg att sälja..har beställt 2 yards av varje, tre av en del & jag får ut 6 blöjor per yard..blir ju hur mycket som helst. Var tvungen att räkna lite snabbt & jag har 20 olika mönstrade på G :hellu: PMa din adress så skickar jag imorgon om vi är friska :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?