Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Jag läste en bok för ett tag sedan ur en serie som kallas för "Knitting mysteries". Lät som värsta "kärlek i vitt", men boken var faktiskt riktigt bra. Spännande, oförutsägbar och man fick en intensiv längtan att öppna en garnbutik på landet...

Så, jag ville såklart köpa uppföljaren. "Knit fast die young" av Mary Kruger. Jag har bara läst första kapitlet ännu, men jag läääängtar efter att få sätta mig igen.

Jag råkade tyvärr beställa TVå böcker. Slant med fingrarna, så nu undrar jag om det är någon som är sugen på att läsa??

Bytes mot tyg, garn eller annan bok.

Litet utdrag ur boken:
Ariadne Evans swore her sleuthing days were over after her very own knitting shop became a crime scene a few months back. But she hadn't anticipated that the Freeport Wool and Yarn Festival would become the site of another murder -- with hers truly as a prime suspect. Since Ari was the one to find the body of Felicia Barr -- the much detested and influential owner of "Knit It Up" magazine -- with a knitting needle stuck in her back, the cops are needling Ari for answers. In a stitch, Ari dons her hand-knit detective cap and helps her on-and-off boyfriend, Detective Josh Pierce, untangle the day's events and solve a very woolly crime -- before the killer strikes again....
Användarens profilbild
Av Kaja
Maddemoa skrev:Låter spännande. Det är då den andra boken i en serie om jag förstått rätt?
Serie och serie. Det finns bara två böcker. Det är snarare så att det är en bok till som handlar om samma person. Skulle man gilla denna andra så kan man ju alltid läsa den första. Gissar att det inte har SÅ stor betydelse i vilken ordning man läser dem.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?