Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av noranora
Jag har sytt en mei tai av Ikeas Lenda och var nöjd med den. Nu är det dags att sy en ny mei tai (bebisar VÄXER :shock: ) och jag har inte tänkt åka till Ikea just nu. Fungerar det med ett stummare tyg än Lenda, ett "vanligt" :roll: vävt bomullstyg (ngt kraftigare än lakansväv), eller avlastar det inte tillräckligt? Jag har nämligen sådant tyg hemma ... Men jag vill inte "prova och se" om ni inte tror det blir bra, då använder jag hellre det tyget till något det är mer lämpat för :) Vad har ni för tygerfarenheter till mei tai?
Av lilla trasdockan
jag har sytt min i vanlig lakansväv eller hur jag ska säga, lite tjockare bomulsväv och den är hur skön som helst att bära i
Användarens profilbild
Av Squig
Jag tycker att det är mycket skönare med ett stumt tyg!!
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Satsa på ett stumt tyg. När jag bär min "lille2 8stor i förhållande till din) så går det bra med Lenda. När jag bär min store blir det svajigt. Min store är inte särskilt kraftig ca 15 kg.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?