Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#1745227
Min älskade dotter ska gå luciatåg på förskolan. Eftersom de får klä ut sig till vad de vill så frågade jag om hon ville vara tomte, pepparkaksgubbe, lucia eller tärna. "Lucia!" svarade hon mycket bestämt... Jag frågade då om hon menade en sån Lucia med vit klänning och ljus i håret eller en sådan Lucia som är röd och har en lysande mage... "En röd med lys i magen!" svarade hon då mycket bestämt! Sååååå..... Hur fixar man allra bäst en lysande röd mage, och hur får jag bäst till de fluffiga öronen/antennerna...?

Eftersom vi har experten här på SB så skickar jag en specialfråga till dig Gurli, men alla tips är välkomna såklart!
#1746919
:heart:
Vilken ära!

Jag skulle försöka få tag i ett par rosa/orange öronmuffar:
Bild
Alt göra egna puffar (a la toppluva boll) och fästa i ett diadem:
Bild
För att få magen att lysa skulle jag ta en mobil cykellampa och sätta fast i ett skärp runt magen innanför tröjan/klänningen Bild.
Men först testa själv så att inte lampan blir för varm mot den lilla magen eller får tyget att brinna.
Lucia själv har en spot innan för magen och den blir hiskerligt varm mot min handled. Men en sådan lampa är ju betydligt starkare.
Hälsa din lilla Lucia från mig :loving:
#1749363
Gurli skrev::heart:
Vilken ära!

Jag skulle försöka få tag i ett par rosa/orange öronmuffar:
Bild
Alt göra egna puffar (a la toppluva boll) och fästa i ett diadem:
Bild
För att få magen att lysa skulle jag ta en mobil cykellampa och sätta fast i ett skärp runt magen innanför tröjan/klänningen Bild.
Men först testa själv så att inte lampan blir för varm mot den lilla magen eller får tyget att brinna.
Lucia själv har en spot innan för magen och den blir hiskerligt varm mot min handled. Men en sådan lampa är ju betydligt starkare.
Hälsa din lilla Lucia från mig :loving:
OMG vilken proffshjälp! Bild utlovas!
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?