Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag fick en present av en kompis när han kom hem från Thailand...knallrosa sidentyg "för att sy nåt jag själv passade i" hmm.. Det är 215 cm långt och ca 115 cm brett. Det är rätt tjockt, siden kanske är det, vet inget om sånt. Eller siden vet jag ju inte om det är förstås, blankt är det iaf :wink: Men vad 17 ska jag göra med det? Hm..färgen...och att det är blankt...vad tänkte han med?? :hmm:
Användarens profilbild
Av Potatisblomma
:shock: :P
Ja, det är väl lite knepig färg. Kan tänka mig själv stirrande på tyget :Hahaa:

Jag tänker mest på kuddöverdrag... men rosa :hmm:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Fenomena skrev:En festblåsa! Då kan den väl vara både knallig och glansig? :tumup:
Javisst, jag går ju utanför dörren sååå mycket :app: eller så inte... Ja han vet ju att jag gillar rosa men... *knorr*
Användarens profilbild
Av Blixa
Vilken trevlig present :app:
Om du är tveksam till ifall det är siden eller inte kan du ta lite lite av tyget och elda på det. Om det smälter är det syntet men om det bara brinner upp och försvinner är det siden. Thaisiden kan vara väldigt tjockt i vissa kvaliteter.

Sy fina kuddar, eller varför inte en kjol med matchande väska. Eller en snygg topp. Klä om en stolsdyna eller varför inte en sänggavel :tumup:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?