Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Britt
Jag har sytt en. Men det var snart 11 år sedan, så jag har ingen aning om ifall jag har mönstret kvar. Fast kudden är kvar :D! Jag sydde en stor bananformad kudde som jag fyllde med frigolitkulor och sydde ihop, sedan gjorde jag ett tvättbart överdrag till den. Undrar om inte mönstret kom från Stoff och Stil eller så. Ska titta om mönstret gömmer sig nånstans.
Av Britt
silent_angel skrev:
Britt skrev:Jag har sytt en. Men det var snart 11 år sedan, så jag har ingen aning om ifall jag har mönstret kvar. Fast kudden är kvar :D! Jag sydde en stor bananformad kudde som jag fyllde med frigolitkulor och sydde ihop, sedan gjorde jag ett tvättbart överdrag till den. Undrar om inte mönstret kom från Stoff och Stil eller så. Ska titta om mönstret gömmer sig nånstans.
Om du har mönstret kvar köper jag gärna av dig det om du kan avvara det :D
Har kudden hållit formen bra?
Hittar tyvärr inte mönstret, men kudden har hållit sig bra. Om du fyller med kulor ska du inte fylla för fullt. Och var försiktig, frigolitkulor kan vara lömska och flyga åt alla håll!

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?