Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag var och handlade fleece tyg i dag o tänkte fel.. Så när jag kom hem upptäckte jag att jag hade köpt för lite... :cry: Men det är ju tillräckligt brett för att det ska räcka om jag skarvar det.

Nån som har testat? Går det och var är i sådana fall bäst att lägga skarven, på axeln eller någon annan stans?
Användarens profilbild
Av tinaw
Jadå det ska funka, men på axeln är inte så skönt, hellre nån annanstans tror jag.
puppan skrev:Jag var och handlade fleece tyg i dag o tänkte fel.. Så när jag kom hem upptäckte jag att jag hade köpt för lite... :cry: Men det är ju tillräckligt brett för att det ska räcka om jag skarvar det.

Nån som har testat? Går det och var är i sådana fall bäst att lägga skarven, på axeln eller någon annan stans?
Jag skarvade på mitten när jag "testsydde" min första bärpåse och sömmen hamnade inte på axeln utan mer bak på ryggen . Det gjorde ingenting funktionmässigt, däremot är det snyggare utan att skarva.

Lycka till!
Användarens profilbild
Av Linnea
kan du inte få in skarven som en snygg detalj :D kanske sy med avvikande trådfärg och göra nån ytterligare detalt/mönster med samma tråd, den blir ju garanterat unik 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?