Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sarah*
nu är Oscars docka klar. Är nöjd med den förutom att kroppen blev för lång i förhållande till benen. Men det blev bra ändå.
Inga kläder ännu, men ska fixa ihop nå enkelt, han ska få den i julklapp. Sedan får dockan ha lite nya kläder efterhand.
Bilagor
(59.68 KiB) Nerladdad 375 gånger
Användarens profilbild
Av zandrama
Jättejättefin! :love:
Jag hoppas på att bli klar med den stora till jul. Frågan rä bara vem som ska få den... Jag har en mindre som itne är påbörjad än, så den kommer itne bli klar till jul. Funderar på om Svante ska få den lilla i födelsedagspresent och Vidar få den stora i julklapp. Mend et kanske blir orättvist? :hmm:
Användarens profilbild
Av Buscilla
:vågen: kanonfint. Vilket härligt barr han har 8)
Användarens profilbild
Av Potatisblomma
Jättefin :tumup:
Älskar håret :D
Användarens profilbild
Av zandrama
sarah* skrev:jag tycker det gått snabbt att göra dem, pilligast var ju att sy dit armar och huvud
Tja, alltså, allt utom håret gjorde jag på en kväll. Men hååååret.... :lol:
Hade jag inte haft en massa skola och sånt så hade jag ju kunnat sy hela dagarna, men nu går ju inte det. Nåväl... Blir de klara så blir de.
Av lilla trasdockan
oh en sån där vill jag göra åt anna, köper man typ färdigt set å syr?
Av sarah*
jag köpte en färdig materialsats, fick dock massa ull över trots att dockan är jättefylld.
Alecsandra skrev:oh en sån där vill jag göra åt anna, köper man typ färdigt set å syr?
Av lilla trasdockan
tack för länken, det får nog bli en födelsedagspresent :D
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
så fin den är!

jag har också tänkt göra, om jag beställer nu kanske det blir lagom till nästa jul :mrgreen:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?