Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnnaBanana
jag har lite hemma men jag vet faktiskt inte riktigt vad det är. jag har gissat på att det är garn som man gör garn av, alltså tvinnar flera trådar till "riktigt garn" men som sagt, bara en gissning. det är i alla fall en-trådigt och fluffigt och går lätt av, jag kan inte sticka av det utan att bli tokig.
Användarens profilbild
Av smedsboemma
AnnaBanana skrev:jag har lite hemma men jag vet faktiskt inte riktigt vad det är. jag har gissat på att det är garn som man gör garn av, alltså tvinnar flera trådar till "riktigt garn" men som sagt, bara en gissning. det är i alla fall en-trådigt och fluffigt och går lätt av, jag kan inte sticka av det utan att bli tokig.
Ja, det är garn som inte är färdigt. Det är inte alls spunnet och liknar liksom en tunn sträng av ull, oftast väldigt fluffig. Jag har bara sett det som ull, inte bomull eller nåt annat material, så jag vet inte hur det ser ut då.
Användarens profilbild
Av glis
Min mormor stickade en islandströja av sådant till mig. Hon bestämde att det var sista gången, hon var alldeles för gammal för så tung stickning sa hon... Jag fick nysta ihop tre förtrådar som hon stickade av sedan. Tröjan är underbar och mormor stickar numera mest i garntjänsts garner.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?