Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
eller eg blev det fyrtal, eftersom jag faktiskt kunde ha den första som syddes. Så vi kommer stolt bära en varsinn elefantmössa fodrad med fleece i vinter - kan intyga att de är grymt sköna och jag förstår varför grabbarna fightades om "testmodellen" igårkväll innan läggning. Mönstret har jag bytt till mig, men ändrat lite smådetaljer på själv.

Bild
Av Trista
Vad fina, jag har också problem med mössor. Har letat i affärer för att hitta någon bra till min son och gjort den divers provmössan efter den andra men det blir inge bra... Vad har du fått mönstret i från och hur har du gjort. Snäl snälla berätta för oss.....
Av Marine78
Mönstret har jag bytt till mig, mer info går att hitta i min blogg. Känner att jag inte kan delge mönstret till en massa andra innan jag frågat om lov eftersom jag inte skapat det själv och då kanske det är enklast för er att gå direkt på källan ;-)
Användarens profilbild
Av Fryle
Himla snygga! Och jag måste säga att jag också hade uppskattat ett sånt mönster. Finns de att köpa någonstans, eller är det ett unikt exemplar du bytt till dig?
Användarens profilbild
Av Sterna
Å vad fina de är, liknar Lillfisens mössa han fick av en kompis. Samma tyg - brun men med vita elefanter och orange fleecefoder innei.
Ni kommer att bli kalasfina!!!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?