Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
går det?, har nämligen ingen tvättmaskin att låna :( och jag måste färga så snart som möjligt för att hinna till jul :gaah:

Nu har jag köpt nitors rosa och blåklint, ikväll eller imorgon blir det färga av :)
Senast redigerad av lilla trasdockan den tor nov 27, 2008 13:34, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Det beror nog mest hur stor kastrull du har och hur stort/tjockt tyget är. Det måste vara mycket vatten och mycket omrörning, annars blir det lätt ojämnt. Jag tycker bara att det funkar med kanske 2 m. supertunnt tyg (typ siden) i 10-litersgryta.
Av lilla trasdockan
har flörtat med svärmor, får låna hennes maskin :) vad är det för sjal du har i avataren? sååååå fin :love:
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Alecsandra skrev:har flörtat med svärmor, får låna hennes maskin :) vad är det för sjal du har i avataren? sååååå fin :love:
Bra att du får låna en maskin! Det blir nog bättre då.
Jag har en Ellevill Zara i min avatar, en hemmafärgad original.
Av Ponyo
Jag har färgat med svart färg i kastrull, och det blev jättebra resultat. Verkligen heltäckande istället för lite urblekt som svart kan bli i maskin.

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?