Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
jag tänkte göra
1; kombinerad vetekudde och vete(ärt)påse med instruktioner
eller/och
2:tallriksvärmare

i julklapptill folk o fä.
förra året blev det näsduksfodral.

ska bli kul :-)
Senast redigerad av aspen den tis dec 09, 2008 11:46, redigerad totalt 1 gånger.
Av Jinxan
annelie skrev:japp lantmännen/granngården
vit säck med orange på.
tror det stod råvaror på den och på kortsidan; fodervete
99 spänn. väldigt överkomligt tycker jag
OJ väldigt bra pris!
Ska försöka ta mig till lantmanna i morgon!
Av Winissa
bergjonna skrev:Spelar det någon roll vad för tyg man använder sig av, tänker om man ska värma vetekudden i micron?
Det undrar jag också. Undrar även vart man köper vete om man inte behöver 25 kg?
Användarens profilbild
Av aspen
Winissa skrev:
bergjonna skrev:Spelar det någon roll vad för tyg man använder sig av, tänker om man ska värma vetekudden i micron?
Det undrar jag också. Undrar även vart man köper vete om man inte behöver 25 kg?
tyget tror jag inte spelar roll, bara det är naturligt. jag tror inte det funkar med spandex eller nåt som kanske smälter

matvete i affären borde väl finnas i typ 500gramspåsar?
Användarens profilbild
Av aspen
imsel skrev:Hur blir tallriksvärmare? :hmm:
jag tänkte som en fyrkant, något större än talltiken, kanaler sydda i, så veten håller sig kvar, men tunnt lager så de kan vara som underlägg under tallriken

kom på att om man tycker det är tråkigt och vill ha det till nåt annat är det bra att linda runt benet/hästbenet när det behövs :-)
Användarens profilbild
Av imsel
annelie skrev:
imsel skrev:Hur blir tallriksvärmare? :hmm:
jag tänkte som en fyrkant, något större än talltiken, kanaler sydda i, så veten håller sig kvar, men tunnt lager så de kan vara som underlägg under tallriken

kom på att om man tycker det är tråkigt och vill ha det till nåt annat är det bra att linda runt benet/hästbenet när det behövs :-)
Ah! Den kan man väl oxå ha på typ axeln eller annat ömmande ställe.
Borde finnas en sån till fötter! Som man tex kan stoppa in båda fötterna i när man sitter i soffan eller nåt..
Hade jag haft pengar och ork att göra hade jag gjort en sån till migsjälv, har alltid iskalla fötter.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?