Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag sydde denna igår kväll. Har funderat endel kring färger och mönster på sistone ( går att läsa om i min blogg http://www.lillagryn.blogspot.com ) och testade med en lite tröja till minstingen. Jag blev nöjd och tröjan gör mig glad. Blir nog till att sy några fler tror jag.

Bild

Bild
Jättefint!!

(Är också nyfiken på om du har nån särskild bildinställning på din blogg. I min Google Reader där du finns med får jag nämligen bara upp din text men bilderna visas inte. Alla andra bilder från blogspot verkar synas....)
Sockertopp skrev:Jättefint!!

(Är också nyfiken på om du har nån särskild bildinställning på din blogg. I min Google Reader där du finns med får jag nämligen bara upp din text men bilderna visas inte. Alla andra bilder från blogspot verkar synas....)
Hmm... ska kolla upp det.... :roll:
knutis skrev:
Sockertopp skrev:Jättefint!!

Hmm... ska kolla upp det.... :roll:
Nu så tror jag att det är fixat :wink:
Fryle skrev:Jättefint!
(pessimisten undrar om den går att tvätta med bibehållna färger?)
Ja, det kan man undra. Jag har tidigare använt den lilarandiga och inte märkt av att den färgat. Men det återstår att se :wink:

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?