Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#1712693
Ja - så fick jag då nog på att vänta .... min gamla (nya) symaskin "Husqvarna Zig-zag Typ 20" ( :loving: :app: ) behövde en stickkontakt modell jordad istället för sin urgamla ojordade.

Skruv skruv fix fix och maskinen gick som en dans :vågen:

Det blev till att börja med en lampskärm till lekrummet... här skall sys :gnuggar händerna:
Senast redigerad av Bina den lör nov 22, 2008 08:45, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Bina
#1712860
Ja solen skiner i Borås och 1cm snö gör att det reflekterar "fint" men äntligen har barnen fått något som liknar lekrumsgardin och lampskärm. Landskapstygets skarv fick styra modellen 8)

//Bina som helst hade haft vitt lekrum :hide:
Bilagor
(48.9 KiB) Nerladdad 703 gånger
Användarens profilbild
Av Bina
#1712867
Apelsin skrev::app:

den är typ från 70-80-talet? de är grymtbra
Har ingen aning - köpt på Myrorna men tuffar på och bara surrar :loving:
Bilagor
(48.51 KiB) Nerladdad 683 gånger
Av corona
#1712892
Bina skrev:
Apelsin skrev::app:

den är typ från 70-80-talet? de är grymtbra
Har ingen aning - köpt på Myrorna men tuffar på och bara surrar :loving:
Vilken godbit :loving:
#1713110
En sådan har jag med som jag fick när min mormor dog men den har slutat fungera och vi har grälat så mycket, symaskinen och jag att jag är lite sur på den och därför inte lämnat in den på lagning men det är jag oxå sur över för jag har ingen annan symaskin. Först började backen att paja. Jag måste typ skruva ut hela den för att den ska backa och sedan började motorn krångla eller motorn går men inte själva syplattan. Men jag vill ha en symaskin så jag får väl hitta nån som kan laga den... om det går.

Kul att se alla som syr! Fin gardin!
#1713477
en sånn har ja me...stående hos en vänninna

har försökt få hem den länge nu... de e fiiina - men min behöver DESPERAT service. det är min farmors gamla ink instruktionsbok och samtliga tillbehör!! :loving:

at byta kontakten låt som en bra idé - ska jag nog göra också när den kommer "hem"...
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?