Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Bild

Köpte skinnsnuttar (tyvärr lite små bitar) men det räckte till ett par i skinn och ett par i renpäls (bällingskinn)
med skinnsula. Så tunnt så det gick att sy på maskinen.
de i ren blev rätt stora som M+ och de i skinn snudd på för små S- Typiskt! :hmm:
Måste sy fler... fort gick det med. Mönster från "tackyliving.com"
(hoppas skinnet räcker till fler. vill ju ha ett par som passar perfekt! :P annars får jag köpa mer skinn, en påse kostade 50kr... så för 100kr har jag fått två par och kan bli fler om jag letar bitar)
Användarens profilbild
Av Asia
wow! :app:
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
jennie-marie skrev:Jättecoola. Var det inte pilligt att sy dem? Har kollat på mönstret men tyckte det såg lite svårt ut.
Har oxå tittat på mönstret länge, men nu blev jag less på de som vi hade som var för stora, och fick tag på skinn... Och det var lätt att sy (eftersom jag har skinn så fodrade jag inte utan de är som bobuxen) egentligen bara två sömmar, och inte pilligt alls :D och då är jag en utan tålamod och vill att det ska gå fort, och det gjorde det. :D

Umma! Du som stickar, du kan ju sticka ett par (kanske tova bitarna först) och sen sy ihop! Blir säkert fint och varmt... lite halt kanske :D
Användarens profilbild
Av Björklöv
Åh! Vilka fina :love: Det påminner mig, jag har ju lite skinn som bara ligger - kanske skulle sy bobux av det!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?