Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bowzee
Nu har jag kommit ganska långt på min gamla Brio-vagn.
Jag kan tyvärr inte lägga in någon bild eftersom jag inte har den blekaste aning om hur man gör.
Dessutom har jag ingenstans att ladda upp bilden.

Hursomhelst, så behöver jag ju sy ett "överdrag" eller ett "täcke" är kanske ett bättre ord. Den delen som man lägger över liksom, om ni förstår hur jag menar, så det inte blåser i vagnen. Jag har ritat upp, men jag följde ju inte riktigt originalklädseln, eftersom jag inte ville ha "täcket" som det var. SÅ.. till min fråga...
Hur i hela fridens namn ska jag fästa den nu?
Den var ju fäst med tryckknappar innan, men jag har ju bara pyttesmå såna nu, och dessutom är ju tyget för tjockt för dem. Ska se om jag kan fixa in en bild i datorn, så kanske någon kan hjälpa mig sen.
Användarens profilbild
Av Ester
du kan länka in bilder direkt från din dator om du klickar på fliken "ladda upp en bilaga" under textrutan där du skriver meddelanden i trådear
precis som du gör i ett vanligt mail när du skickar med en bild
Av småtroll
Ett enkelt tips! Själv gick jag till barnvagns handlaren och fick knappar isatta på fotsacken...fick betala 40:- för allt. :)
Användarens profilbild
Av Bowzee
Hmm. Då ska vi se....

Ha det gick!

Småtroll ; Tror du en barnvagnhandlare går med på det på en omklädd begagnad gammal vagn?
Bilagor
(36.48 KiB) Nerladdad 206 gånger
Användarens profilbild
Av Annika80
Bowzee skrev:Hmm. Då ska vi se....

Ha det gick!

Småtroll ; Tror du en barnvagnhandlare går med på det på en omklädd begagnad gammal vagn?
Jag satte fast tryckknappar hos en skomakare i stan, köpte några som "reservdel" i barnvagnsaffären
Av småtroll
Jag tror nog det går att komma med en omklädd vagn, själv kom jag med en bertini som dom aldrig ens haft i lager...fick bara veta att det var på "egen risk". Och jag kan meddela att det funkar utan problem :vågen:
Användarens profilbild
Av Bowzee
Hmm. Får fundera på det.
Har ju varken skomakare eller barnvagnförsäljare i byn.
Passar ju bra att min farfar precis flyttat och lämnat sitt möbelsnickeri bakom sig. :S

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?