Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Kan man köpa sån på Calletex, eller måste jag beställa från Stoff och stil?
Hatar att alltid stå utan kantband när jag väl behöver, och då verkar en snedslåvikare vara bra!
Sen till nästa fråga, vilken storlek? :hmm:
12mm, 18mm eller 25mm? Är det storleken på det färdiga bandet, eller vad?

En sån här alltså:
Bild
Användarens profilbild
Av SoFaD
vilken fiffig grej! visste jag inte fanns ens. de måste jag nog köpa :-D
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag har en 25mm hemma. Den är i bredaste laget faktiskt när man syr barnkläder. Fast, ibland så vill man ju ha en snygg och rejäl detalj och då är den precis lagom. Funderar på att köpa loss någon lite mittemellan-bredd också. Den smala har jag hittills aldrig hittat ett användningsområde för...
Av Jinxan
Kaja skrev:Jag har en 25mm hemma. Den är i bredaste laget faktiskt när man syr barnkläder. Fast, ibland så vill man ju ha en snygg och rejäl detalj och då är den precis lagom. Funderar på att köpa loss någon lite mittemellan-bredd också. Den smala har jag hittills aldrig hittat ett användningsområde för...
Panduro verkar bara ha den minsta och den största, så då får det bli den största i stället, så får jag försöka hitta en lite billigare mittemellan än vad SoS tar
Användarens profilbild
Av SoFaD
JinxLinda skrev:
Kaja skrev:Jag har en 25mm hemma. Den är i bredaste laget faktiskt när man syr barnkläder. Fast, ibland så vill man ju ha en snygg och rejäl detalj och då är den precis lagom. Funderar på att köpa loss någon lite mittemellan-bredd också. Den smala har jag hittills aldrig hittat ett användningsområde för...
Panduro verkar bara ha den minsta och den största, så då får det bli den största i stället, så får jag försöka hitta en lite billigare mittemellan än vad SoS tar

du kan väl skriva här sen om du hittade nån på marieberg eller ej? vore snällt. ifall de inte har menar jag...
Av Jinxan
SoFaD skrev:
JinxLinda skrev:

du kan väl skriva här sen om du hittade nån på marieberg eller ej? vore snällt. ifall de inte har menar jag...
De har inte dem på lager! men de tar hem utan extra kostnad. Om du ringer dem idag, så kan de nog ta hem samtidigt som min?
Användarens profilbild
Av SoFaD
tack för info! idag hann jag inte ringa. men då vet jag hur jag ska gå tillväga om jag får för mig att komma ihåg att köpa en :-D
Av Jinxan
SoFaD skrev:tack för info! idag hann jag inte ringa. men då vet jag hur jag ska gå tillväga om jag får för mig att komma ihåg att köpa en :-D
De var jättetrevliga och hjälpsamma i butiken, och skulle t.o.m ringa när de fick in den :)
Användarens profilbild
Av SoFaD
JinxLinda skrev:
SoFaD skrev:tack för info! idag hann jag inte ringa. men då vet jag hur jag ska gå tillväga om jag får för mig att komma ihåg att köpa en :-D
De var jättetrevliga och hjälpsamma i butiken, och skulle t.o.m ringa när de fick in den :)
så bra! får nog åka förbi nån dag känner jag :-)

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?