Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Buscilla
Jag letar efter en speciell knapp till koftan jag köpte idag. Jag kontrollerade att alla knappar fanns innan jag köpte den men ändå så har jag lyckats tappa en :( . Nu undrar jag om någon där ute kanske har en sådan knapp liggandes i någon byrålåda där hemma? Eller en som liknar? Den är silverfärgad med strass.

Knappen:
Bild
Användarens profilbild
Av ZaZi
Så tråkigt! :(

Tyvärr är det ont om strassknappar i det zazizka hemmet. Är tröjan från en second hand eller nyvara?
Användarens profilbild
Av Buscilla
funshine skrev:HAR DU KÖPT KOFTAN IDAG OCH tappat en knapp redan skulle jag gå till butiken och gnälla.
Alltså, den är beg. :D
Användarens profilbild
Av Buscilla
ZaZi skrev:Så tråkigt! :(

Tyvärr är det ont om strassknappar i det zazizka hemmet. Är tröjan från en second hand eller nyvara?
Ja, verkligen ledsamt. För den där så fin och nu känns den liksom halv. Tröjan är från Stadsmissionen.
Användarens profilbild
Av ZaZi
Buscilla skrev:

Ja, verkligen ledsamt. För den där så fin och nu känns den liksom halv. Tröjan är från Stadsmissionen.

Kan du tänka dig att byta ut alla knapparna?
Användarens profilbild
Av Buscilla
ZaZi skrev:
Buscilla skrev:

Kan du tänka dig att byta ut alla knapparna?
Jag vet inte. Knapparna gör verkligen koftan. Men om jag inte får napp här eller hittar knappen så tänkte jag sätta i en som sticker ut. Kanske i samma stil? Eller en pärla kanske? Det är broderade blommor med lite pärlor och strass på själva koftan.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Tycker att det vore lite kul om någon faktiskt skulle ha en liknande knapp hemma :-D. Så nu får ni verkligen ta och söka i era gömmor. Titta i svärmors garderob. Tömma damsugaren. Leta under soffkuddarna.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Sannasmamma skrev:har ni ingen knappkarlsson? jag är säker på att han har en sån. du får mäta den så kan jag kolla imån annars.
Varför har inte vi någon knappkarlsson? :? Det borde vi ha. Låter som att karlsson är rätt man för mig. Knappen är 7-8 mm i diameter. Sedan är den lite klotrund i formen.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Buscilla skrev:
Sannasmamma skrev:har ni ingen knappkarlsson? jag är säker på att han har en sån. du får mäta den så kan jag kolla imån annars.
Varför har inte vi någon knappkarlsson? :? Det borde vi ha. Låter som att karlsson är rätt man för mig. Knappen är 7-8 mm i diameter. Sedan är den lite klotrund i formen.
om emma inte är på alltför dåligt humör efter min föreläsning imån så går jag dit på hemvägen och kikar. lite klotrund :shock: :lol:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?