Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Alecsandra skrev:Ok, i fakturan stod det nämligen prel. leverans, men vi får se hur länge det dröjer, bestälde/betalade den 29/10
Oj, jag beställde samma dag som du och fick som sagt hem mina 11 dagar efter det (i måndags).
mailade dom den 18:e vid lunch, fick svar om att det nya leveransdatumet var den 19:e, men att dom inte fått mina lappar från väveriet (?) dom TRODDE att jag skulle få dom nån gång nu i nästa vecka.
Men varför har jag inte fått mail om att do gått till produktion som alla andra verkar få?

Har jag dom inte innan onsdag blir det kris att få iväg mina beställningar. GRRR
Alecsandra skrev:mailade dom den 18:e vid lunch, fick svar om att det nya leveransdatumet var den 19:e, men att dom inte fått mina lappar från väveriet (?) dom TRODDE att jag skulle få dom nån gång nu i nästa vecka.
Men varför har jag inte fått mail om att do gått till produktion som alla andra verkar få?

Har jag dom inte innan onsdag blir det kris att få iväg mina beställningar. GRRR
I ordermailet finns det en länk du kan klicka på. Där står det vad som händer o sker med dina namnlappar :)

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?