Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Iallafall inte obevakad om man har en 2,5 åring i huset,
då kan man få brödrosten full i symaskinsfötter.. :Hahaa:
(tur att han inte hade kommit så långt som till trådrullarna :hellu: )

Den står med sladden urdragen ur maskinen och nålen nerkörd så långt det går för säkerhets skull, så den här gången var det inte barnet utan möjligen brödrosten som var utsatt för fara.
Sia skrev:Iallafall inte obevakad om man har en 2,5 åring i huset,
då kan man få brödrosten full i symaskinsfötter.. :Hahaa:
(tur att han inte hade kommit så långt som till trådrullarna :hellu: )

Den står med sladden urdragen ur maskinen och nålen nerkörd så långt det går för säkerhets skull, så den här gången var det inte barnet utan möjligen brödrosten som var utsatt för fara.
:shock:

Hoppas dock att det inte bara var symaskinen som hade sladden utdragen. Man kan få rätt grymma stötar av en brödrost vet jag av egen erfarenhet!
Sockertopp skrev:
Hoppas dock att det inte bara var symaskinen som hade sladden utdragen. Man kan få rätt grymma stötar av en brödrost vet jag av egen erfarenhet!
Jorå, oftast är den också urdragen, men tack för påminnelsen, ska genast sätta i en propp i uttaget så att brödrosten är garanterat strömlös (kan ju vara gafflar nästa gång :iihhh: )
Sia skrev:
Sockertopp skrev:
Jorå, oftast är den också urdragen, men tack för påminnelsen, ska genast sätta i en propp i uttaget så att brödrosten är garanterat strömlös (kan ju vara gafflar nästa gång :iihhh: )

Faktum är att metallföremål inte behövs. En tumme i ena brödfacket och resten av fingrarna i andra (t.ex. för att bära den) räcker för en stöt......

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?