Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av florin
Jag har haft mönster men har lånat ut det och inte fått tillbaks det, å jag minns inte till vem :roll: Fast eg behövs inget mönster, de kan ju sys i alla möliga former....

Kolla blocket efter beg sackosäckar, då behöver du inte sy innerfoder själv och sparar både tid och pengar. Dessa kullor är nämligen inte så roliga att jobba med, de blir statiska och vill gärna fastna överallt....
Fyllning finns annars på mio och em oxå men det blir dyrt, inte alls nå billigare än att köpa färdigt...
florin skrev:Jag har haft mönster men har lånat ut det och inte fått tillbaks det, å jag minns inte till vem :roll: Fast eg behövs inget mönster, de kan ju sys i alla möliga former....

Kolla blocket efter beg sackosäckar, då behöver du inte sy innerfoder själv och sparar både tid och pengar. Dessa kullor är nämligen inte så roliga att jobba med, de blir statiska och vill gärna fastna överallt....
Fyllning finns annars på mio och em oxå men det blir dyrt, inte alls nå billigare än att köpa färdigt...
Smart tips!!! Ska kolla Blocket direkt!
Formen kan du göra hur du vill. Jag tycker det går bra om om står ute eller typ i källaren så man slipper vara i vardagsrummet när man häller i. Jag har sytt fyra stycken riktigt stora säckar och min erfarenhet är att det går riktigt bra att hälla i kulorna om man är minst två och aldrig håller isär öppningarna. För har man börjat tappa så blir det ju statiskt och då flyger de hur de vill! :lol:

Jag köpte mina på en bygghandel, det är mkt billigare än på möbelhusen. Dock var jag tvungen att köpa 3 kubik! :lol: Men det är bara lite kvar nu och det ska annemi få. :D Så det går att göra av med mkt och kanske kan du sambeställa?
McMorrigan skrev:Formen kan du göra hur du vill. Jag tycker det går bra om om står ute eller typ i källaren så man slipper vara i vardagsrummet när man häller i. Jag har sytt fyra stycken riktigt stora säckar och min erfarenhet är att det går riktigt bra att hälla i kulorna om man är minst två och aldrig håller isär öppningarna. För har man börjat tappa så blir det ju statiskt och då flyger de hur de vill! :lol:

Jag köpte mina på en bygghandel, det är mkt billigare än på möbelhusen. Dock var jag tvungen att köpa 3 kubik! :lol: Men det är bara lite kvar nu och det ska annemi få. :D Så det går att göra av med mkt och kanske kan du sambeställa?
intressant hur mkt billigare blev det, har alla bygghandlar och vad heter det?
Jordnöten skrev:Bra att veta! Verkar pyssligt med statiska kulor annars! Funderar på att köpa en begagnad och sy nytt överdrag kanske?
Fast gamla brukar vara lite för nersuttna tycker jag..... :roll:
funshine skrev:
McMorrigan skrev:Formen kan du göra hur du vill. Jag tycker det går bra om om står ute eller typ i källaren så man slipper vara i vardagsrummet när man häller i. Jag har sytt fyra stycken riktigt stora säckar och min erfarenhet är att det går riktigt bra att hälla i kulorna om man är minst två och aldrig håller isär öppningarna. För har man börjat tappa så blir det ju statiskt och då flyger de hur de vill! :lol:

intressant hur mkt billigare blev det, har alla bygghandlar och vad heter det?
Jag minns faktiskt inte för jag tog det genom ett företag. Men om du frågar efter isoleringskulor eller frigolitkulor så vet dem.
Om jag inte är ute och cyklar så kostar en 100l säck ngt under två hundra hos bygghandlarna men på tex panduor så får du ge nästan det dubbla. (iaf när jag letade runt)
Jag vill hemskt gärna ha en också, men är osäker på om jag kan sy och tycker att de är lite väl dyra att köpa nya (eller så har jag letat på fel ställe)... Intressant att läsa hur man kan göra dock....
Jag har en i Linne och en i möbeltyg men jag har gjort flera i vanligt bomullstyg också. Dock brukarjag göra en innersäck också i ett tjock tyg. Allt för att det inte ska börja läcka!

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?