Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Alven
Jag måste också ha en fleecebärpåse, och nu när jag äntligen fattat hur man syr en pouch (tack tinaw för utförliga och tålmodiga förklaringar) vill jag gärna sy en själv.

Men kan man ta vilket fleecetyg som helst? Hur tjockt ska det vara, heter det något speciellt?
Användarens profilbild
Av tinaw
Den ska vara ganska fast, inte stretcha så mycket på längden. Tänk på trikåsjalar och skillnaden mellan tex moby och Babu. Polarfleece, inte microfleece (tunnt). Satsa på bra kvalitet, fleece som är billig är ofta för svajig och så blir den superful i tvätten, förstörd efter första tvätten har jag varit med om t ex :evil: :( (Om du kan vänta två veckor har jag snart fleece hemma... :wink:)
Användarens profilbild
Av Veronica_E
Aha...det är en bärpåse jag ska göra i fleece =)
Så får det bli...
tinaw- vad är det för fleece-tyg du kommer få hem? Mönstrat?
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
:shock: Åh! Hurra! :D Är lite sugen på din bävernylon också, att fodra till bärskydd, då kan ju overallklädd bebbe sitta på marken i snön... en liten stund iaf :wink:
Användarens profilbild
Av Alven
tinaw skrev:( (Om du kan vänta två veckor har jag snart fleece hemma... :wink:)
Men Tina... Du är ju för underbar! såklart kan jag vänta två veckor, och enfärgat är precis vad jag vill ha. Nu har du räddat mig igen... Och den här gången ska jag inte göra den för liten! :lol: :roll:

Föresten... Jag får olika mått varje gång jag mäter mig. När jag skulle sy förra gången fick jag 56 cm från axelkula till höftkam. Nu får jag 65 cm. KOllade en gång till, 60 cm... Visseligen ändrar magen form snabbt nu, men inte sååå snabbt!

Ni som har en köpt bärpåse, vilka mått har de i de olika storlekarna?
Användarens profilbild
Av melon
Alven skrev:
Föresten... Jag får olika mått varje gång jag mäter mig. När jag skulle sy förra gången fick jag 56 cm från axelkula till höftkam. Nu får jag 65 cm. KOllade en gång till, 60 cm... Visseligen ändrar magen form snabbt nu, men inte sååå snabbt!
:lol: :lol: :lol:

Coolt. Värsta alienmagen...

Det är inte hållningen då? Man är säkert mer ihopskjunken efter en hel dag...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?