- fre nov 14, 2008 01:33
Vi ska gifta oss på lördag (
) och jag behöver en mantel. En vit pälsbrämad sak. Som vanligt har jag skjutit upp det till sista sekund, men började med den vid 23 idag, alltså började rita upp mönstret. Nu vid 01.30 är det bara två sömmar och ett spänne som behövs.
Och så säger jag till K att det är ju tur att jag är helt okej på att sy. Och han tittar på mig och säger:
"Jag tycker det är så roligt att du blir så uppriktigt förvånad varje gång du syr nåt bra." sen lägger han till att "ja, du är hyfsad på att sy, precis som L kan baka lite okej tårtor sådär ibland" (L är den person vi har anlitat till att göra vår bröllopstårta). Jag är nog duktig iaf...
Edit: Nu med bild längre ner.

Och så säger jag till K att det är ju tur att jag är helt okej på att sy. Och han tittar på mig och säger:
"Jag tycker det är så roligt att du blir så uppriktigt förvånad varje gång du syr nåt bra." sen lägger han till att "ja, du är hyfsad på att sy, precis som L kan baka lite okej tårtor sådär ibland" (L är den person vi har anlitat till att göra vår bröllopstårta). Jag är nog duktig iaf...

Edit: Nu med bild längre ner.

Senast redigerad av zandrama den fre nov 14, 2008 11:56, redigerad totalt 1 gånger.
Ängeln Gabriel f/d -04 * Vidar -05 * Svante -07 * Knut -10 * Hedvig -11