Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Jag behöver hjälp med inspiration till en gympapåse till dottern. Den ska gå ner i hennes vanliga ryggsäck men samtidigt så vill jag nog att det ska finnas ett fack som man kan lägga handduken i så att inte allt blir blött. Någon som har tips om vad man då ska sy?
Användarens profilbild
Av teres
Beror ju på vad du har hemma? Gympapåse av två rektanglar med dragsko upptill. Pul är ju smidigast, men annars finns juvaxduk. Jag har tänkt att använda plastad frotte eller någon form av madrassunderlägg. Vill du ha handuken för sig själv så är det ju bara att göra ett fack i påsen. Vet dock att min dotter inte skulle bry sig om sådana finesser, allt knölas ner tilsammans, iofs brukar handuken få hänga på kroken vid ytterkläderna och torka tills hon skall hem.
Användarens profilbild
Av thanisa
Plastad frotte har vi ju hemma lite grann som aldrig används, och vi har en vaxduk som jag tänkt sy förkläden av som skulle kunna gå. Men jag tror att Tova får titta lite på Helens pul-tyger så kan jag köpa med mig lite på onsdag. Jag vet att nog dottern också skulle knöla ihop allt i påsen, det är i varje fall vad som skett hittills. Tack teres, det blir nog i pul-tyg.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?