Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av teres
Har nu fått mera sytt och fotat. Två tröjor till storan, längd och modell efter hennes önskemål, liksom applikationerna.
Bild
Bild

Sedan har jag sytt av ett par slitan jeans, överdelen blev ett par nya byxor till lillan och undre delen på benen fick bli fram och bak på en klänning.
Bild

Bild
Användarens profilbild
Av teres
Tackar! *nigerochbockar*
Gillar applikationer, det gör så mycket för ett plagg sedan är det kul när dottern börjar ha åsikter om hur det ska se ut. Är så lycklig över att äntligen kunna sy igen, har ägnat mycket tid under graviditeten med att planera och fundera, så nu har jag massor med ideer som ska göras!

Jag är nog lite partisk, men tycker själv att storan är väldigt söt! Sedan är hon linslus, det är inte som med den lilla som antingen springer från mig för att rymma eller mot mig för att se bilden (innan jag ens fotat) :D
Användarens profilbild
Av teres
Bissa; beror lite på hur stora byxor du har! :wink:
Men dessa jeansen var runt M i storlek och räckt till byxa och klänning strl 86. Byxor med stuprörsben hade nog behövt en kil i sidan. Klänning i en enkel A-form funkar jättebra.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?