Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av imsel
Söker nån bra sida med metervaror.
Hittar ingen bra.. :hmm:

Vet ni nån?
Vilken/vilka sidor brukar ni beställa från?

Tänkte i första hand kolla efter fleece till en åkpåse.
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Hej!

Beställer oftast från stoff och stil. De har bra priser om man jämför med Kirunas! :wink:
Grattis till majbebisen förresten! :D
Dags för sjalträff i Kiruna snart.. . nu börjar vi ju bli ett par med sjal! :loving:
Användarens profilbild
Av imsel
Emmamedhunden skrev:Hej!

Beställer oftast från stoff och stil. De har bra priser om man jämför med Kirunas! :wink:
Dags för sjalträff i Kiruna snart.. . nu börjar vi ju bli ett par med sjal! :loving:
Ja, bra priser finns det väl inte här, och inte heller mycket att välja på direkt..
Finns väl bara typ 2 butiker va?

Tack tack :D
Har ni haft nån liten sjalträff nångång innan?
Finns det fler från Kiruna här än du och Anjapanja?
Önskar att fler av mina kompisar skulle vilja ha sjal..eller vilja gå på sjalträf, men dom flesta är väl lite folkskygga :Hahaa:

Ska kolla den sida, även kolla in tråden som du länkade till milla.
Användarens profilbild
Av Plinga

Då får ni allt ha sjalträff när jag oxå är uppe!! :wink:
Användarens profilbild
Av imsel
Katja77 skrev:

Jag sa till Anjapanja att du skulle vara här vid jul, ja eller efter jul, men det skulle ju vara kul att ha då, för du kanske skulle kunna ta med dina sjalar och selar och allt vad du nu har :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Plinga
imsel skrev:
Katja77 skrev:

Jag sa till Anjapanja att du skulle vara här vid jul, ja eller efter jul, men det skulle ju vara kul att ha då, för du kanske skulle kunna ta med dina sjalar och selar och allt vad du nu har :mrgreen:
ja, det går väl... Få se bara vad som ryms i packningen... men sjalen kan jag ta med och lämna hos dig, tror jag... kanske nån ringsjal oxå, för jag kom på att jag ju har två ringsjalar... fast det kanske jag kom på redan då när jag sa till dig vilka jag hade?! :hmm:
Användarens profilbild
Av imsel
Katja77 skrev:
imsel skrev:
Katja77 skrev:

ja, det går väl... Få se bara vad som ryms i packningen... men sjalen kan jag ta med och lämna hos dig, tror jag... kanske nån ringsjal oxå, för jag kom på att jag ju har två ringsjalar... fast det kanske jag kom på redan då när jag sa till dig vilka jag hade?! :hmm:
Nja,..tror inte du sa exakt vad du hade..eller..jag kommer inte ihåg faktikst.
Vad är det du har för sjalar och färger på sjalar?
Användarens profilbild
Av Plinga
Jag har en rosa pearl sjal, en rosa ringsjal, en randig reebozo ringsjal, en hemma sydd MT, och en patapum. MT:n är tyvärr inge vidare skön, iaf. inte för tyngre barn.
Användarens profilbild
Av imsel
Katja77 skrev:Jag har en rosa pearl sjal, en rosa ringsjal, en randig reebozo ringsjal, en hemma sydd MT, och en patapum. MT:n är tyvärr inge vidare skön, iaf. inte för tyngre barn.
Finns det bilder nånstans på dina sjalar?
randiga vet jag nog hur den ser ut, ja och patapumen.. men dom andra..
Användarens profilbild
Av Plinga
imsel skrev:
Katja77 skrev:Jag har en rosa pearl sjal, en rosa ringsjal, en randig reebozo ringsjal, en hemma sydd MT, och en patapum. MT:n är tyvärr inge vidare skön, iaf. inte för tyngre barn.
Finns det bilder nånstans på dina sjalar?
randiga vet jag nog hur den ser ut, ja och patapumen.. men dom andra..
Njä, har nog inga bilder ute. men kan kolla igenom om jag har bilder i datorn, och maila dig.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?