Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Jag ska också önska mig knitpicks i juklapp. Garnhärvan är billigast av de sidor jag har kollat på hittills. Vad tror ni, är det lika bra att skaffa deluxekitet direkt? Annars är det väl säkert så att man behöver just de storlekarna som man inte har och det blir ganska snart lika dyrt när man ska köpa till flera stickor...
kvarnvik skrev:Jag ska också önska mig knitpicks i juklapp. Garnhärvan är billigast av de sidor jag har kollat på hittills. Vad tror ni, är det lika bra att skaffa deluxekitet direkt? Annars är det väl säkert så att man behöver just de storlekarna som man inte har och det blir ganska snart lika dyrt när man ska köpa till flera stickor...
Jag tänkte önska mig deluxkitet.
Av Umma
Jag är väldigt förtjust i mina Harmony Wood dock inte rundstickorna för jag fixar inte rundstickor, jag tycker pinnarna är alldeles för korta. Men dominostickorna och strumpstickorna är :tumup: .
Användarens profilbild
Av tweed
Bubbi skrev:Jag köpte deluxe direkt, och det är fasligt behändigt att ha alla möjliga storlekar hemma. Själv använder jag bara rundstickor.
Jag lobbar för fullt här hemma för hur praktiskt det är för maken som inte hinner åka och handla julklappar att beställa julklappar på nätet. :D Han verkar dock inte fatta.

Det står ju att deluxesetet är bra om man stickar mycket, det kan jag inte påstå att jag gör, men stickar man lite så är det ju ännu mer irriterande att aldrig ha rätt sticknr. Om jag får detta set i julklapp kan jag ju dessutom lämna tillbaka svärmors stickförråd som bor hos mig nuförtiden.
Jag har inte provat knit picks Harmony (men jag är så klart väldigt sugen....) så mina favoriter är nog Addis rundstickor. Jag har ett Denise-kit som jag fick av syrran förra julen, och de är ju praktiska - men det är ganska tråkig känsla i plaststickor, och vajern är ganska styv och lite bänglig.
Kaffemoster skrev:Jag har inte provat knit picks Harmony (men jag är så klart väldigt sugen....) så mina favoriter är nog Addis rundstickor. Jag har ett Denise-kit som jag fick av syrran förra julen, och de är ju praktiska - men det är ganska tråkig känsla i plaststickor, och vajern är ganska styv och lite bänglig.
Är det sådana i aluminium som du har? Är det trevligare än vanliga stickor i metall? Jag gillar mina plaststickor bättre än vanliga metallstickor iaf.

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?