Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mjukdjur
Jag blev så inspirerad av alla duktiga människor på detta forumet som syr och donar till sina barn! :vågen: Så nu har jag börjat sy lite kläder till min lilla donna. Jag är ganska mycket nybörjare på att sy men tycker att det är fantastiskt roligt att skapa. Det blir långt i från perfekt men det är i alla fall gjort av MIG :) Tack för all inspiration! Igår kväll sydde jag en tunika i en supermysigt velourtyg som jag ville visa för er. Kameran gör inte tyget riktigt rättvisa, färgerna är mycket klarare egentligen. Som sagt, den blev långt från perfekt men jag blev ändå nöjd, och det är väl huvudsaken :wink:

Jättesvårt att få den lilla modellen på 11 månader att stå still framför kameran, därav det sneda kortet :lol:

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Det ser jättefint ut tycker jag :tumup:
Användarens profilbild
Av mjukdjur
Maddemoa skrev:Millie sitter här hos mig vid datorn och hennes reaktion när hon fick se tunikan säger allt:

Fin känning, dä fin känning. Ja ha sånt känning.

Hon vill alltså också ha en sådan klänning :heart:
Åh men gulle! :heart: Du får ge henne en stor kram från oss och sen sätta igång och sy :tumup:

Och tack ni andra som kommenterat!
Användarens profilbild
Av Annika E
Jättesöööt!
Användarens profilbild
Av knutis
Jag tycker den ser jättefin ut! :vågen:
Visst är det skoj att sy till sina egna barn. Sen är det ju billigare att sy mycket av kläderna själv än att köpa och så blir det ju så som man vill, oftast iallafall.... :wink:
Användarens profilbild
Av mjukdjur
silent_angel skrev:Det blev jättefint! Var har du köpt det fina tyget?
:tumup: till dig!
Tack! :heart: Tyget råkade jag springa på i en liten tygaffär här i Helsingborg. Har försökt hitta mönstrad velour men inte lyckats....bara enfärgat överallt. SÅ glad jag blev när jag hittade det :app:

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?