Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av knutis
Undar om någon har lite bra mått att hosta upp gällande bärskydd??
Jag har ett som är tokstort och inte alls formsytt så jag tänkte nåt annat. Någon som har gjort eller har ett bra skydd att mäta på, åt mig?
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Jag har ett bärskydd från easycare som jag tycker är väldigt smidigt. Jag kan mäta bara du säger vilka mått du vill ha :)
Användarens profilbild
Av knutis
Elin G skrev:Jag har ett bäranära. Kan kolla upp måtten imorgon. Påminn mig om jag glömmer.
Jag har också ett BäraNära, men tycker att det är lite stort för mig. Det är väldigt varmt och bra på många sätt, men jag är nog sugen på att få till ett exta skydd som är aningen tunnare och smalare.
Användarens profilbild
Av knutis
PrettyUgly skrev:Jag har ett bärskydd från easycare som jag tycker är väldigt smidigt. Jag kan mäta bara du säger vilka mått du vill ha :)
Ja, kanske är det måtten som längd och bredd. Jag ser att det finns en huva också och det kan jag nog fixa utan mått. Men framför allt mått på längden och bredden uppe, mitten och nertill som är av intresse.

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?