- ons okt 29, 2008 13:50
1. Vill köpa en overlock maskin, har aldrig tidigare ägt någon. Funderar på Pfaff Coverstyle. Är det någon som har erfarenhet av den, är det en bra maskin? Just nu kostar den 7000 i min lokala symaskinsaffär. Är det ett bra pris?
2. Elefant och uggletyg är det ju många som lovordar här och de är ju jättefina. Beställde hem några meter eftersom jag blev så nyfiken på dem... Men är besviken. Botten färgen, röd / brun / grön krackelerar när man drar lite i tyget. Krävs inte mycket töj alls för att det ska bli fula märken som kvarstår. Har jag haft otur med beställningen eller är era tyger också så? I så fall är det ju ingen vidare kvalitet
(och det kostar ju ändå en del per meter...)
Vore jätte tacksam om jag kan få någon respons/svar från er
2. Elefant och uggletyg är det ju många som lovordar här och de är ju jättefina. Beställde hem några meter eftersom jag blev så nyfiken på dem... Men är besviken. Botten färgen, röd / brun / grön krackelerar när man drar lite i tyget. Krävs inte mycket töj alls för att det ska bli fula märken som kvarstår. Har jag haft otur med beställningen eller är era tyger också så? I så fall är det ju ingen vidare kvalitet

Vore jätte tacksam om jag kan få någon respons/svar från er