Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Rösta på namn till namnlappar!

Frost
17
94%
Plupps
1
6%
Edit: Jag har bestämt mig för att följa resultatet som är just nu, 14-0 till Frost!

Jag behöver hjälp! Jag har funderat länge och väl vad det ska stå på mina namnlappar. Jag har kommit ner till två förslag, men jag har kört fast där...

Frost är mitt efternamn, Plupps kommer sig av att vi kallade Jonathan för Plupp när han låg i magen, ett smeknamn som vi har kvar på honom fortfarande.

Jag gillar båda, men tvekar på Frost eftersom jag dels är rädd att man associerar det till vinterkläder, dels för att jag är gift till det namnet. Jag tvekar på Plupps eftersom jag då utesluter Sebastian och tar namnet efter bara Jonathan.

Åh, :hmm: Kan ni hjälpa mig?
Senast redigerad av LisaMarie den tis okt 28, 2008 16:01, redigerad totalt 1 gånger.
Av Jinxan
ZaZi skrev:Frost. Snyggt, helt enkelt.

Och så har jag svårt för tre konsonanter i rad som det blir i Plupps.
Ahh, det var det som störde mig med Plupps, kunde inte komma på vad det var, men nu när du skrev det så!
Av Jinxan
LisaMarie skrev:14-0 till Frost än så länge, jag fattar mitt beslut ifrån det resultatet och använder namnlapparna som kom i brevlådan idag, med just namnet Frost... ;) (Det är ju bra om man tänker färdigt innan man beställer, men men! :roll: )
Tur att du var lite impulsiv :)
Användarens profilbild
Av LisaMarie
JinxLinda skrev:
LisaMarie skrev:14-0 till Frost än så länge, jag fattar mitt beslut ifrån det resultatet och använder namnlapparna som kom i brevlådan idag, med just namnet Frost... ;) (Det är ju bra om man tänker färdigt innan man beställer, men men! :roll: )
Tur att du var lite impulsiv :)
Ja! :D Eller tur att ni röstade som jag hade beställt! 8)

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?