Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Min fula necessär har blivit utbytt! :vågen: Ersättaren:

Jag flyttade över alla sakerna när den var klar igår kväll. Sedan har lillen stoppat tillbaka delar av det i den gamla necessären två gånger, eftersom det är där de ska vara. :heart: Så jag fick förklara att den blivit utbytt och han fick hjälpa mig slänga den. Nu är den nya accepterad. :D
Senast redigerad av surftrollet den fre feb 08, 2013 00:09, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Hemmasydd tror jag. Jättesnygg! Vad är det för små fodral på sista bilden?
Av surftrollet
Självklart är den hemgjord när den ligger under gör det själv! ;) Tack!

Det är ett manikyrsetsetui, påse för menskopp och påse för hårnålar/-snoddar/-klämmor. (Ska sy en liten dragkedjepåse för min minimala sminkmängd och en för lite tops också har jag tänkt.)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Se där ja. Jag glömde kolla vilken kategori jag var i. :)
Jag gillade verkligen det där prickiga tyget du har. Det har jag sett förut på saker du gjort med. Det är snyggt.
Användarens profilbild
Av Fryle
Jättefin! Speciellt "bandet" runt neccessären.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Dumma esarina!
Här har jag varit duktig och inte tittat in i stoff och stils webbutik för jag vet att jag skulle bli enormt frestad av alla tygerna och jag har verkligen inte råd att köpa några tyger just nu. Åsså länkar du dit så jag måste klicka där.
:sparkibaken:
Användarens profilbild
Av lingonben
:tumsup: Jättefin!

Gillar också det prickiga tyget med blundar för länken!! :wink:
Av surftrollet
zmurfan skrev:Dumma esarina!
Här har jag varit duktig och inte tittat in i stoff och stils webbutik för jag vet att jag skulle bli enormt frestad av alla tygerna och jag har verkligen inte råd att köpa några tyger just nu. Åsså länkar du dit så jag måste klicka där.
:sparkibaken:
:hide: :lol:
Av surftrollet
Tillbehör: näsduksfodral med dragkedja, den perfekta mönsterpassningen var ren tur

Har jag den mest supermatchade necessären nånsin snart? :hellu: Jag sydde en liten påse för smink också, men den blev för smal t o m för min sminkmängd...
Senast redigerad av surftrollet den fre feb 08, 2013 00:10, redigerad totalt 1 gånger.

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?