Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av camsch
Jag har stickat något för första gången i mitt liv :lol:

Och mönster och sånt är för fegisar, så mössan fick jag repa upp en bra bit av först för den blev för liten. Nu är jag mer nöjd, men jag tror jag får göra "öronlappar" till den också.
Benvärmarna är i alla fall väldigt praktiska!
Hade lite bråttom att få prova allt klart, så det fick bli en modell i pyjamas :lol:
Benvärmare och mössa
(118.22 KiB) Nerladdad 742 gånger
Närbild på mössan
(179.06 KiB) Nerladdad 742 gånger
Användarens profilbild
Av camsch
Maddemoa skrev::app: :love:
Supersnyggt.
Är du säker att det var första gången?
Måste tillägga att pyamasmodellen är ju bara så :love: :love: inte pyamasen då utan tjejen i den

Ja, faktiskt... Alltså jag lärde mig sticka (principiellt) som barn, har stickat den obligatoriska halsduken på syslöjden och that´s it...
Men Youtube är bra till mycket, även stickinstruktioner :D (Visste inte hur man utökade/minskade maskor)

Modellen är världens charmtroll och blir faktiskt hela 1 år på söndag :lol: Min godistjej :heart: :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av Nira
Jag är helimpad men det visste du ju redan :wink: fattar fortfarande inte hur du lyckades öka och minska utan att det syns :hmm: måste nog kolla på youtube lite mer för jag tycker ju att jag kan sticka men så där bra blir det ju inte så ofta :? :)
Användarens profilbild
Av camsch
Ja, jag blev faktiskt väldigt nöjd med mössan, sitter superbra på huvudet också. Funderar faktiskt på att göra en likadan till mig själv och storasyster... Om jag nu kan få till det lika bra :lol:
Det enda är att den skulle behövt varit 1-2 cm högre så man kunde dra ner den över HELA öronen, så jag håller som bäst på att sticka små "öronlappar" att sy dit...

Tack för allt beröm!

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?