Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Umma
Jag har gått tovningskurs i helgen! Kan verkligen rekommenderas, timmarna bara svischade förbi. Väldigt roligt :D . Det blev en tomte, grytunderlägg och lite småsaker. Väskan är jag mest nöjd med så den får ni se, lagom för ett gäng Pixiböcker...Och hur jag än gör kan jag inte vrida på bilden :pc: ...
Bild
Användarens profilbild
Av Asereht
Coolt! Jag vill också gå på tovningskurs. Har tovat en del som barn men jag kommer ju knappt ihåg nåt. *s* Vore kul att kunna tova något annat än stickat/virkat. :)
Användarens profilbild
Av Kaja
Jättefin! Nu tovar visst alla! Jag börjar också bli sugen på att testa, men jag kan inte för mitt liv slänga något i maskinen för att krympa ihop mina surt stickade maskor till 1/3... Får väl vänta tills jag blir duktigare...
Av Umma
Kaja skrev:Jättefin! Nu tovar visst alla! Jag börjar också bli sugen på att testa, men jag kan inte för mitt liv slänga något i maskinen för att krympa ihop mina surt stickade maskor till 1/3... Får väl vänta tills jag blir duktigare...
Nej jag vågar inte maskintova heller, men tova från scratch med kardad ull alltså som jag gjort, det är faktiskt ganska lätt och väldigt roligt!! Har inte skrattat så mycket på länge, en del grejer blev ju helt galna innan man fattat hur mycket det krymper och hur man skall få tovningen hyfsat jämn!
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?