Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Winissa
Jag har tänkt sy en onbag, men det verkar stupa på att jag inte fattar vad de menar i de engelska instruktionerna. Kan tillägga att jag inte har sytt efter mönster sendan syslöjden i skolan och har väl inte sytt så värst mycket sedan dess heller faktiskt. Så det är ju inte säkert att det bara beror på språket... Men alltså: Är det nån som har en sybeskrivning på svenska eller vet vart det finns? Det skulle underlätta otroligt mycket!
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Det finns i den långa onbag-tråden som heter massor av onbagar eller något sånt. Vill du att jag ska leta reda på den åt dig? :)
Av Winissa
PrettyUgly skrev:Det finns i den långa onbag-tråden som heter massor av onbagar eller något sånt. Vill du att jag ska leta reda på den åt dig? :)
Jättegärna! :banana: Jag har inte hittat det när jag har letat.
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Vad bra att du fick länken, jag åt frukost och glömde bort att jag skulle leta.

Åh jag vill också sy nu men jag är hemma hos mina föräldrar tills på söndag så det får vänta tills nästa vecka. Fast lika bra det egentligen så kanske jag hinner bestämma mig för vilka färger jag vill ha. Vad har du valt för tyger? Ska du sy vanliga onbagen eller onbag baby? Du får gärna berätta hur det går, mina syvana verkar vara i klass med din :lol:
Av Winissa
PrettyUgly skrev:Vad bra att du fick länken, jag åt frukost och glömde bort att jag skulle leta.

Åh jag vill också sy nu men jag är hemma hos mina föräldrar tills på söndag så det får vänta tills nästa vecka. Fast lika bra det egentligen så kanske jag hinner bestämma mig för vilka färger jag vill ha. Vad har du valt för tyger? Ska du sy vanliga onbagen eller onbag baby? Du får gärna berätta hur det går, mina syvana verkar vara i klass med din :lol:
Det blir den vanliga onbagen har jag tänkt. Jag har inte valt tyger än faktiskt, tänkte se om jag kunde förstå nån beskrivning innan jag ger mig på det hela. Men nu ser det ju ljust ut, efter att ha fått tag på en svensk beskrivning. :D
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?