Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hannah83
Bilagan sd (5).jpg finns inte längre
(31.66 KiB) Nerladdad 457 gånger
Jag tror jag är MT beroende! :shock: Älskar att bära i dem, de avlastar super! Blir nog mååånga fler! :loving: Har ju bara tre än så länge..... :wink:

De fick i alla fall bra betyg för hon har åkt i den i två dagar nu! :loving:
Användarens profilbild
Av Hannah83
Tootz skrev:Va fin :) Vad använder du för mönster när du syr dina MT?
Knyttet & K's använder jag, och den tycker jag är superfin. Enkel att följa också...
Användarens profilbild
Av Tootz
Hannah83 skrev:
Tootz skrev:Va fin :) Vad använder du för mönster när du syr dina MT?
Knyttet & K's använder jag, och den tycker jag är superfin. Enkel att följa också...
Låter bra.. är sååå sugen på att testa att sy en MT :D
Av Umma
:siishah: Den är ju jättefin!!!!! Vad duktig du är!
Användarens profilbild
Av Hannah83
Jag älskar MT! :loving: Bär nästan uteslutande i det och Ringon. Mina andra bärdon har tyvärr blivit försummade. :oops:
Användarens profilbild
Av knutis
Fin den var :vågen: , jag vill nog sy en till när jag ser din :hmm: , men frågan är vad du har för tyg? Min senaste använde jag Lenda till, och den blev så tjock i axelbanden tycker jag....
Användarens profilbild
Av Hannah83
knutis skrev:Fin den var :vågen: , jag vill nog sy en till när jag ser din :hmm: , men frågan är vad du har för tyg? Min senaste använde jag Lenda till, och den blev så tjock i axelbanden tycker jag....
Den här är tjock canvas, tror nog den är ungefär som lendan i tjocklek, fast inte lika stretchig. Tycker nästan den här avlastar bättre än de jag gjort i lenda, men tjockleken är nog densamma ungefär. Vilket mönster använder du? Jag syr efter Knyttet & K´s och upplever inte axelbanden så tjocka. Men då gillar jag att de är utbredbara. :D

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?