Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Nu är vi i mitten av oktober men det kan vara klokt att börja med omröstningen för Novembers månadsbyte redan nu så man har lite tid på sig att rösta.

Omröstningen pågår en vecka framåt från idag.

Sen lägger jag ut en anmälningstråd som ni kan anmäla er i.
Den 1:a November ska adresserna skickas ut.
Senast redigerad av zmurfan den tor okt 23, 2008 20:52, redigerad totalt 3 gång.
Användarens profilbild
Av Stream
Jag röstade kuddfodral men kan även tänka mig nyckelring.

Förresten, anmälningslista den 31:a oktober? Jag skulle gärna se att adresserna skickas ut då, eller den 1:a november. Annars tycker jag att det känns som att det försvinner för många dagar av månaden.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Stream skrev:Jag röstade kuddfodral men kan även tänka mig nyckelring.

Förresten, anmälningslista den 31:a oktober? Jag skulle gärna se att adresserna skickas ut då, eller den 1:a november. Annars tycker jag att det känns som att det försvinner för många dagar av månaden.
Iofs. Det kanske blir lite tajt med att anmäla sig så sent. Nå jag kan skicka ut anmälningslista lite tidigare kanske.

Räcker det med en vecka att rösta på och en vecka att anmäla sig på??
Vad säger folk?
kvarnvik skrev:Jag trodde vi skulle göra :hmf: -hjälpmedel :fnissa: :floet2:
Får sätta upp det på listan så vi kan rösta på det med till nästa månad då. ;)
Jag röstade på tehuva. Men kuddfodral, grytunderlägg eller leksak låter ju också schysst.
Eller var det en pubisring vi skulle göra? :fnissa: :oops: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Smultronbarn skrev:Jag röstade på tehuva. Men kuddfodral, grytunderlägg eller leksak låter ju också schysst.
Det hamnar i omröstningen nästa gång. Jag lovar!
Av Britt
Jag röstade på kuddfodral, för det gjorde jag på en kurs en gång, så den här gången skulle jag isf ha ett hum om hur det skulle gå till! Denna månaden blev det ju en happening för min del...
Användarens profilbild
Av Fryle
nÅGON FÖRESLOG TIDIGARE ETT RECYKLING-BYTE, DET TYCKTE JAG LÄT TREVLIGT, KAN INTE DET FÅ VARA MED I EN KOMMANDE OMRÖSTNING? (CAPS LOCK, SORRY)
zmurfan skrev:
Smultronbarn skrev:Jag röstade på tehuva. Men kuddfodral, grytunderlägg eller leksak låter ju också schysst.
Det hamnar i omröstningen nästa gång. Jag lovar!
Härligt!... :Hahaa: 8)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Fryle skrev:nÅGON FÖRESLOG TIDIGARE ETT RECYKLING-BYTE, DET TYCKTE JAG LÄT TREVLIGT, KAN INTE DET FÅ VARA MED I EN KOMMANDE OMRÖSTNING? (CAPS LOCK, SORRY)
Skriver in det så det får komma med på nästa omröstning.
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?