Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Puma
Jag var på Hem och Villa-mässan i förrgår och så då Gudrun Sjödéns nya kollektion med tyger och hemtextil. Jag har inte varit en stor fan av hennes kläder, men tygerna i hemkollektionen var undrbara. De var otroligt vackra och färgglada. I montern fick man en tygkasse, till broschyrerna, sydd i tyget "multiblom" i rött. Härligt röda och lila toner. Tyvärr är bilderna på tyget på hemsidan inte lika djupa i färgen som i verkligheten, men ni kan få en aning om färgerna i alla fall. Underbart vackra.

Bild

Jag funderar på att sy ett "verktygsbälte" i multiblom. Ett verktygsbälte att ha nappar, städgrejer och annat man vill ha med sig och stoppa på sig i olika situationer hemma. Vad tror ni?

Gudrun sjöden - Hemma 2008
Användarens profilbild
Av Eld77
Go for it! :tumup: Jag älskar Gudruns tyger, och ett verktygsbälte låter som en jättesmart lösning.
Användarens profilbild
Av Puma
Tyvärr så ser jag nu att tyget i påsen vi fick och det röda multiblom-tyget på hemsidan inte är likadana. Mitt röda multiblom tyg har lila blommor, men det verkar inte finnas på det på hemsidan. Det verkar vara två olika tyger.

Tvekar att beställa. Kanske ska slakta påsen och sy ett bälte av den, i kombo med ett matchande tyg till baksida och detaljer.
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?