Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anpa
När jag var liten hade min mamma sytt ett tåg med förvaringsfickor på väggen. Det borde ju inte vara så svårt att göra något liknande, men är lite dålig på idéer. Nån som gjort? Tips? Man borde väl kanske ha nån stadig papp el dyl bakom?
Av Nillerill
:D Precis ett sådant tåg sydde min mamma till mig också!! Jag blev hel överlycklig när vi hittade det på deras vind när vi tömde barndomshemmet för försäljning. Tåget hänger på min lillkilles vägg nu :)
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Ååhhh ja en bild!!!!

Har precis konstaterat att jag behöver mer förvaring till barnen också!

:app:
Av Nillerill
Visst kan jag det. Det är jättefint. Ni får ge er till tåls till i morgon dock. Vill inte störa lillkillen som försöker somna (sent, jag vet!! Han somnade i bilen på väg hem från landet i em...).
Av Nillerill
Få se om jag lyckas nu... har aldrig bifogat bilder förut!

Jag har inte löst själva upphängningen. Vet inte hur mamma hängde upp det på min vägg när jag var liten. Just nu har jag helt sonika spikat upp det med några nubb, men det fungerar inget vidare. Funderar på att göra en kanal och trä in en smal stång.

Applikationerna är fastsydda med vanlig sick-sack. Loket är helt fastsytt, men de tre vagnarna är fickor. Solens strålar och kopplingen mellan vagnarna är broderade med ngn slags "ögle/kedje-stygn". Rälsen är också broderad.
(39.46 KiB) Nerladdad 523 gånger
Användarens profilbild
Av laiqua
Det var ju superfint! Själva principen verkar ju enkel...Och att sy en hölsa med pinne för upphängning verkar smidigt tycker jag. Här hemma är det tåg och motorfordon för hela slanten, så detta kanske vore nåt? :D
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
Å vad fint det var ! :app: Och vilken bardomsnostalgi... Ett sånt skulle jag också vilja sy. Fast jag har nog tillräckligt med projekt för ögonblicket.
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Åh, varför har inte min mamma ett sånt på vinden?
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?