Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Minchi
Var på IKEA och shoppade tyger igår, och nu har jag sytt den ena av de två Mei Tai´s jag har tänkt göra. Den blev verkligen fin, tjusig att titta på, men jag valde tyget Minna som bas istället för Lenda, och det visade sig inte vara det allra bästa Mei Tai-tyget. Jag tycker det blev för tungt och klumpigt på något vis. Önskar att jag hade köpt lite vitt Lenda-tyg också... Kanske har något tre meter över och vill skicka till mig så jag kan sy en till? :roll:

Tyvärr har jag ingen live-bild med barnet, för hon ville hellre vara ute och leka än att samarbeta med mamma ;). Ni får nöja er med bara Mei Taien.

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Minchi
corona skrev:Vilket härligt tyg :love:
Visst är det! Jag tycker det är jättesnyggt!
Användarens profilbild
Av Minchi
Umma skrev::tumsup: Jättefin!!!!!!! Sådan vill jag också göra...
Det var inte så svårt faktiskt! Jag har bara sytt en förut, och den blev väl sådär bra. Tillräckligt bra för att användas i alla fall :). Den här är jag jättenöjd med utseendet på. Synd bara på det vita tyget, som sagt... Men det blir nog varmt och skönt i vinter, att bära nybebis i... :heart:
Användarens profilbild
Av Minchi
AnnaBanana skrev:Så fin och välsydd den ser ut. Snygg!
Åh, vilket fint beröm! Vad glad jag blir :D.
Användarens profilbild
Av Minchi
Pilotta skrev:Den ser jättefin ut :love: hoppas du kan/orkar lägga in en livebild sen.
Ja, jag ska försöka få till en live-bild så småningom. Det är helt klart roligare att titta på. :)
Användarens profilbild
Av Annika E
Suuuuperfiiiin!!! :loving:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?