Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Kollade lite på tygerna och hittade några nya favoriter:
Bild
Bild
Bild
Är det någon som har köpt nåt av dem och kan lägga upp en bild med referens så man ser hur stort mönstret är?
Av Disa86
oj oj.. måste nog ta en tur till ikea snart!!
Användarens profilbild
Av ZaZi
Bild

Sydde en väska i det översta tyget för någon v sedan. :)
Kanske ger denna bild en idé om mönsterstorl?
Användarens profilbild
Av tweed
Åh, snyggt! Det var tyvärr slut i lager på Ikea i Jkpg så det lär väl få vänta ett tag innan jag kan skaffa sånt :(
Användarens profilbild
Av naimiez
ZaZi skrev:Bild

Snyggt! :-D Vad det det första tyget ovan? Vad kostade det?
Användarens profilbild
Av ZaZi
naimiez skrev:

Snyggt! :-D Vad det det första tyget ovan? Vad kostade det?
Det översta, precis. :)
Minns inte riktigt, men billigt var det.
Kan det varit 49:-/m? :hmm:
Användarens profilbild
Av naimiez
:-( Vad är det för fel på IKEA :mad: Ovanstående tyg till väskan är slu :mad: och detta tyg har jag letat LÄNGE men det finns ALDRIG inne :-( De vet heller inte när det kommer in :mad: varför skall alla tyger man tycker om vara så svåra att få tag i :-(

Bild
Av Disa86
naimiez skrev::-( Vad är det för fel på IKEA :mad: Ovanstående tyg till väskan är slu :mad: och detta tyg har jag letat LÄNGE men det finns ALDRIG inne :-( De vet heller inte när det kommer in :mad: varför skall alla tyger man tycker om vara så svåra att få tag i :-(

Bild
Jag har lite av det tyget som aldrig kommer till användning om du är intresserad.. hur mycket ville du ha?
Användarens profilbild
Av Kotten
Ooo, nästa månad när jag inte har köpstopp ska jag köpa det översta svarta tyget. :shock: :love: Det kan bli fina kuddar och en underbar vinterduk att spilla vin på.
Användarens profilbild
Av Fryle

Åh vilken fin väska!
Är det ett tunnt eller tjockt tyg? (bomull utgår jag ifrån)
Användarens profilbild
Av Panakeia
Disa86 skrev:
naimiez skrev::-( Vad är det för fel på IKEA :mad: Ovanstående tyg till väskan är slu :mad: och detta tyg har jag letat LÄNGE men det finns ALDRIG inne :-( De vet heller inte när det kommer in :mad: varför skall alla tyger man tycker om vara så svåra att få tag i :-(

Bild
Jag har lite av det tyget som aldrig kommer till användning om du är intresserad.. hur mycket ville du ha?
jag har nog också en liten bite nånstanns....
Användarens profilbild
Av ZaZi
Fryle skrev:

Åh vilken fin väska!
Är det ett tunnt eller tjockt tyg? (bomull utgår jag ifrån)

Tack! :)
Ganska kraftigt tyg. Önskemålet från beställaren var en stadig väska, så den är fodrad i ett annat ikeatyg, lika kraftigt.
Bomull stämmer bra.
Användarens profilbild
Av naimiez
Panakeia skrev:
Disa86 skrev:

Bild
jag har nog också en liten bite nånstanns....
Si sådär 60 cm...... skall sy en väska ala marimekko.....ursäkta trådkapningen :oops: :roll: :lol: Kanske en bit av det svarta tyget också? fast jag kan inte köpa av er förräns barnbidraget :oops:

Bild
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?