Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Disa86
Jag hade tänkt ytterlager av vanlig Sweatshirttyg innersida av flanell och inuti bambu/hampa fleece. Så vad tror ni? Är det bra tygval? Vad tror ni om flanellen? Hur många lager bambu/hampafleece skall jag ha? Tänkte sy de med ficka och sy som vanliga inlägg av bambu/hampa fleecen. Har ni något annat material att rekomendare till inlägg(ej frotté)? hrm.. var det nått mer jag tänkte på? Nej tror inte det..
Disa86 skrev:Jag hade tänkt ytterlager av vanlig Sweatshirttyg innersida av flanell och inuti bambu/hampa fleece. Så vad tror ni? Är det bra tygval? Vad tror ni om flanellen? Hur många lager bambu/hampafleece skall jag ha? Tänkte sy de med ficka och sy som vanliga inlägg av bambu/hampa fleecen. Har ni något annat material att rekomendare till inlägg(ej frotté)? hrm.. var det nått mer jag tänkte på? Nej tror inte det..
bah.. det är blöjor jag skriver om!!
Min erfarenhet säger att sweatshirttyg blir väldigt blött mot rumpan. Min M blev snabbt röd, även fast jag bytte ofta då jag hade mina hemsydda experimentblöjor på.
ingen som har fler åsikter?
Jag är så osäker på hur många lager utav bambu/hampa/fleecen jag skall ha. Vad tror ni? Jag hade tänkt 3 lager från början men nu när jag fick den så känns den så tunn! Men det kanske räcker, så kan jag lägga in annat eller dubbla om det inte suger tillräckligt.. Jag har en del frotté inlägg o hampa inlägg hemma så det är la inte hela värden..
Dorislina skrev:Om du ska sy en pocketvariant räcker det ju med två lager. Jag hade nog sytt kanske 4 lager och sedan ett extra inlägg med 4 lager att lägga i vid behov.
Nu hänger jag inte med.. ja jag tänkte sy en pocket variant. hade tänkt flanell mot rumpan och swetshirttyg utanpå och sedan göra inlägg i bambu/hampa fleecen.. Men jag tror jag kör på 3 lager i inläggen, jag har ju som sagt andra inlägg att använda oxå..

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?